آمار وحشتناک وزارت بهداشت غزه از نسل‌کشی اسرائیل

وزارت بهداشت غزه با ارائه بیانیه‌ای آمار‌های جدیدی از توحش‌ رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

رژیم صهیونیستی از همان روز‌های نخست آغاز جنگ غزه با هدف نسل کشی در این باریکه اقدام به بمباران گسترده زیرساخت‌ها و اماکن غیرنظامی فلسطینیان با هدف مجبور ساختن آنها به مهاجرت اجباری کرد. گرچه نهاد‌های بین الملل بار‌ها نسبت به وقوع نسل کشی در این باریکه هشدار داده اند، اما مقامات غربی به ویژه آمریکا همچنان به حمایت‌های خود از رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند. 

به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت غزه امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه ای، آمار کلیدی درباره نسل کشی فلسطینیان طی ۱۸۵ روزی که از جنگ می‌گذرد منتشر ساخت. 

در این بیانیه آمده است: طی ۱۸۵ روزی که از جنگ غزه می‌گذرد ۳۳ هزار و ۲۰۷ غیرنظامی به دست ارتش اسرائیل کشته شده اند که از این میان ۱۴ هزار و ۵۲۰ تن از آنها کودکان بوده اند. این در حالی است که دستکم ۷ هزار نفر هنوز زیر آوار‌ها مانده اند که به احتمال فراوان باید آنها را نیز در شمار شهدای جنگ در نظر گرفت.

این بیانیه با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه تمامی اقشار غیرنظامیان، می‌افزاید: نظامیان صهیونیست طی عملیات نظامی خود در غزه ۴۸۵ کادر درمانی را به شهادت رسانده اند. همچنین بیش از ۷۵ هزار و ۹۳۰ فلسطینی نیز در این جنگ مجروح شده اند. متاسفانه ۱۱ هزار فلسطینی با جراحات شدیدی مواجه هستند که در صورت مداوا نشدن در خارج از غزه، جان آنها تهدید می‌شود. 

وزارت بهداشت غزه در ادامه آماری نیز نسبت به آسیب این جنگ به کودکان ارائه کرد. این آمار تاکید دارد: از زمان آغاز جنگ، بیش از ۱۷ هزار کودک فلسطینی یک یا هر دو والدین خود را از دست داده اند که نشان دهنده آسیب‌های جدی است که این کودکان به واسطه جنگ متحمل شده اند. 

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: بیش از یک میلیون تن از آوارگان فلسطینی اکنون به بیماری‌های عفونی مبتلا شده اند. نظامیان صهیونیست تاکنون ۳۱۰ تن از کادر درمان و ۲۰ خبرنگار را بازداشت کرده اند. از جمعیت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری غزه بیش از جنگ، اکنون ۲ میلیون نفر از خانه و کاشانه خود آواره شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۲:۳۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
بسم رب الشهدا و الصدیقین : قبل از حمله کردن رژیم منحوس خبیث جنایتکار اشغالگر صهیونیستی نسل کش کودک کش مظلوم کش بی دفاع کش باید جبهه های مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص با شدت حدت قدرت اقتدار قاطعانه بازدارنده با رصد اطلاعاتی دقیق از محل استقرار ارتش صهیونیستها تمامی این پایگاهی نظامی ارتش صهیونیستها و زرهی و فرودگاهای هوایی جنگنده های ارتش صهیونیستی و جمیع ناوگان دریایی را با شدت حدت قدرت اقتدار با هزاران هزار موشک نقطه زن و پهپادهای موشک انداز قدرت مند و انتحاری زیر آتش شبانه روزی قرارشان دهید و سپس نیروهای تکاوری چیریک کماندوهای با تجربه را از تمامی مرزهای فلسطین اسلامی با هر روش سریعا وارد فلسطین اسلامی کنید تا ضمن تصرف پاکسازی تثبیت به سرعت اراضی اشغالی شهرک نشینان شمال و جنوب فلسطین عرصه محاصره را بر این حرامیان حرامزاده های صهیونیستی تنگ تنگتر کنید تا مردم غزه و رفح را نجات دهید اگر نه کشتار عظیمی صورت خواهد پذیرفت و افسوس خوردن دیگر فایده ایی ندارد باید قبل از اینکه این حرامزاده های جنایتکار حمله به رفح را شروع کنند اقدام کنید وقت زمان ندارید و مطمئن باشید خداوند جل جلاله حمایت و یاری و کمکتان می رساند تا هر چه سریعتر صهیونیستها را نابود کنید بجای دست دست کردن و دلخوش بودن به آتش بس موقت و مذاکرات مختلف برای آزادی اسیران و تبادل اسیران که دروغی بیش
نبوده و نیستت فقط صهیونیستها دارن زمان می خرند و تجهیز می شوند برای حمله گسترده به رفح و تصرف اشغال کامل غزه و رفح و قتل عام گسترده و کوچاندن مردم غزه و رفح به پشت مرزها تا کامل نوار غزه و رفح را مال خودش کند بجای این افکار پوچ بی خاصیت که فقط بر تعداد شهدا افزوده شده و غزه و رفح را هم از دست خواهید داد کل مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام و فلسطین باید هر چه سریعتر و همزمان هماهنگ به ارتش صهیونیستها حمله گسترده ایی کنند و در خاک فلسطین اسلامی نفوذ کنند فتح آزادسازی کنند به صهیونیستها مجال ندهید که اگر مجال دادید غریبشان را خوردید به والله قسم به تک تک کشورهای اسلامی رحمی نخواهد کرد همه را اشغال تصرف نابود خواهند کرد با کمک متحدینشان و هزاران هزار توطئه گری فتنه گری ترور و تحریم‌های مختلف را بر علیه جمیع کشورهای اسلامی آغاز می کنند باید هرچه سریعتر این رژیم خبیث سفاکان جنایتکار اشغالگر صهیونیستی را سرنگون نابودشان کنید از صفحه روزگار فلسطین و جهان اسلام پاکشان کنید مهوشان کنید . اشدا علی الکفار صهیونیستی آمریکایی انگلیسی غربی . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . و من الله التوفیق . التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
بیش از ۶ ماه جنگ در غزه، جان و مال فلسطینی‌ها زیر بمباران صهیونیست‌ها و با حمایت همه جانبه آمریکا و انگلیس شرم آور و تاسف بار است.
۰۸:۴۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
بیش از ۶ ماه جنگ در غزه، جان و مال فلسطینی‌ها زیر بمباران صهیونیست‌ها و با حمایت همه جانبه آمریکا و انگلیس شرم آور و تاسف بار است.
آخرین اخبار