۲۴ کاروان سلامت در مناطق محروم استان اردبیل اردو زد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال ۲۴ کاروان سلامت به مناطق محروم و کم‌برخوردار این استان اعزام شدند.

ایرج آقایی همچنین با اشاره به اقدامات یک ساله این جمعیت در استان به جذب و سازماندهی ۱۱ هزار نفر اعضای داوطلب بالای ۳۵ سال اشاره کرد و گفت: در این مدت خدمات حمایتی و کمک هزینه درمانی بلاعوض به مبلغ ۴۶ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال به بیماران نیازمند استان ارائه شده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: پارسال طرح محرومیت‌زدایی با اجرای ۴۵ مورد پروژه داوطلبی برای یک هزار و ۹۰۰ نفر در این استان اجرا شد.

او همچنین از اجرای ۴۱۵ مورد و سه هزار و ۶۱۵ نفر در قالب طرح نیابت خبر داد.

آقایی در زمینه طرح ملی هلال رحمت و تهیه و توزیع هزار و ۸۵۰ سبد معیشتی برای هزار و ۸۵۰ خانوار محروم و برپایی ۹ سفره مهربانی در ماه مبارک رمضان برای هزار و ۷۰ نفر در استان اظهار کرد: در قالب طرح ارمغان مهر نیز ۴۲۰ بسته لوازم تحریر برای دانش‌آموزان مستمند تهیه و توزیع شده است.

او به اجرای طرح حمایت ماندگار (اهدای خون) با مشارکت هزار و ۱۰۷ نفر اعضای داوطلب این جمعیت در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: در طرح یلدانه نیز هلال احمر استان با مشارکت ۱۷۵ عضو داوطلب ۲۰۰ بسته معیشتی در بین مردم نیازمند توزیع کرد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: طرح نذر خدمت در ۱۳ روستای منتخب شهرستان بیله‌سوار به مرکزیت روستای شورگل و ارائه خدمات به هزار و ۸۰ نفر به ارزش ۴۶ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال در سال گذشته برگزار شد.

آقایی اجرای طرح سلامت یار در بیمارستان علوی اردبیل ، ارائه خدمات به ۱۶ هزار و ۶۴۰ نفر ، اجرای طرح مرهم زائر و جمع‌آوری داروهای مازاد به تعداد ۲۱ کارتن برای اربعین حسینی و توزیع بسته‌های معیشتی برای سه هزار و ۹۵۰ نفر از افراد نیازمند و کم‌برخوردار را از دیگر فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان در سال گذشته ذکر کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.