تخریب ۱۲۲ سازه غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان قزوین از تخریب ۱۲۲ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و احکام قضایی در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

سرهنگ مهدی بختیاری فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان قزوین گفت: ۳۰۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز از ابتدای اعطیلات نوروزی در اراضی کشاورزی استان قزوین شناسایی شد که ۱۲۰ مورد آن در قالب اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و دو مورد آن در راستای احکام قطعیت یافته قضایی بود.

وی اضافه کرد: دو هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین با اجرای تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز از سوی یگان حفاظت امور اراضی و مشارکت مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها آزادسازی شده است.

به گفته فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان قزوین، تشدید نظارت‌ها و گشت زنی در اراضی کشاورزی استان قزوین از ابتدای آغاز تعطیلات نوروزی با انجام مانور‌های متعدد در استان قزوین با قوت ادامه داشت تا از فعالیت فرصت طلبان و سودجویان در عرصه‌های کشاورزی جلوگیری شود.

این مسئول بیان کرد: در همین مدت ۳۰ فقره گزارش مردمی در سامانه ۱۳۱ بررسی شده و عملیات گشت زنی نیز به مدت ۹۴۰ ساعت توسط ۱۴۰ واحد گشتی در اراضی کشاورزی استان قزوین انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.