استاندار خراسان شمالی:

پل خندقلو هرچه سریعتر ترمیم شود

استاندار خراسان شمالی گفت: فرایند بتن ریزی پل خندقلو با هدف افزایش ایمنی در محور جاده بجنورد به آشخانه باید شتاب گیرد.

محمدرضا حسین نژاد در دیدار با اعضای شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: روند اصلاحات و ترمیم پل خندقلو باید شتاب گیرد تا باند کناری آن نیز به بستر ترافیکی اضافه شود.

وی گفت: تامین اعتبار ۲۰ میلیارد تومان نیز باید برای تکمیل ۲۰ کیلومتر باقی مانده محور بجنورد به جنگل گلستان در دستورکار قرار گیرد.

استاندار در ادامه به موضوع ساماندهی و به روز رسانی و برقراری پرواز‌ها اشاره کرد و افزود: به رغم قول مساعد معاون وزیر و پیگیری‌های متعدد در تهران، متاسفانه تاکنون پرواز‌های روزانه از فرودگاه بجنورد محقق نشده و این موضوع همچنان نیازمند پیگیری و توجه و تعهد مسئولان مربوطه در سطح کشوری است.

حسین نژاد با اشاره به عدم تمکین شرکت‌ها برای برقراری پرواز‌ها گفت: امیدواریم با ترغیب بخش خصوصی علاوه بر پرواز‌های تکلیفی سایر پرواز‌ها با کمک بخش خصوصی تحقق یابد.

وی تأکید کرد: برای سال جدید از روش‌های مختلف برای افزایش پرواز‌ها با تهیه نامه برای رئیس جمهور و عدم تکمین شرکت‌ها استفاده شود.

کیفیت بخشی آزمایشگاه‌های راه، جوانی جمعیت، ضرورت تقویت نهضت مسکن ملی در برخی شهرستان‌ها به ویژه شیروان، قیمت بتن، از سایر موارد مطرح شده در این نشست بود.
خراسان شمالی ۶ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود چهار هزار و ۶۵۲ کیلومتر آن راه روستایی و مابقی را راه‌های اصلی است.

برچسب ها: ترمیم ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.