آغاز عملیات اجرایی سایت‌های ویلایی استان قم

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در سال گذشته بیش از ۶۶ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان قم تخصیص و به پروژه‌ها متصل شدند.

مهران اسدی با اشاره به ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در برنامه چهارساله مطابق با برنامه ابلاغی وزارت متبوع، در استان قم افزود: با شناسایی بیش از ۸۵ هزار متقاضی واجد شرایط در سال گذشته، از این تعداد ۶۶ هزار متقاضی، تخصیص پروژه شدند.

او افزود: مابقی افراد واجد شرایط امسال و به مرور به پروژه‌ها متصل می‌شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص نحوه ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در قم گفت: در سایت ۵۶۰ هکتاری و سایت‌های داخل شهرک پردیسان از جمله ۱۷، ۲۲ و ۲۷ هکتاری به صورت آپارتمانی و در سایر سایت‌ها مانند پرنیان، قنوات، سلفچگان به صورت یک طبقه حیاط دار ساخته می‌شود. 

 اسدی با اشاره به شروع عملیات اجرایی در سایت‌های ویلایی، افزود: در سال گذشته شاهد الحاق اراضی و شروع عملیات اجرایی در سایت‌های شهرک پرنیان، قنوات، جعفریه و سلفچگان بودیم که روند پیشرفت آنها از سرعت قابل قبولی برخوردار است. 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه در سال گذشته حدود دوهزار پرونده واگذاری انفرادی تشکیل شد گفت: در سال جدید هم واگذاری و تخصیص اراضی انفرادی به متقاضیان مسکن در دستور کار خواهد بود تا ساخت خانه‌ها با مشارکت مردم انجام شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: هم اکنون ساخت مسکن در ۱۲ سایت نهضت ملی مسکن استان قم در حال اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار