آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۳۷ هزار هکتار از اراضی کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات اجرایی ساخت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در ۳۷ هزار هکتار آغاز شده است.

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه  برای بهبود وضعیت بازار مسکن باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی و مردمی استفاده کرد گفت: در این بخش باید اعلام کرد که  در حال حاضر برای دو میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی که طی سال‌های گذشته رقم خورده است تا حدودی از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده شده، اما برای تکمیل و تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود.

وی ادامه داد: باید از تمامی ظرفیت‌های مردمی و واگذاری اراضی برای افزایش تولید مسکن استفاده کرد چراکه اگر بتوانیم از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم بازار مسکن به سمت تولید و در نتیجه رونق هدایت خواهد شد.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه  تاکنون بیش از ۳۷ هزار هکتار برای ساخت بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور در نظر گرفته شده است،  افزود: در صورتی که بخواهیم منصفانه در این خصوص اظهار نظر کنیم حجم الحاق اراضی و شروع عملیات آماده‌سازی اراضی برای طرح نهضت ملی مسکن بی‌سابقه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۴۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
کسی از مسکن ملی شهر جدید هشتگرد خبری داره ؟ شهرسازی هشتگرد که بی خبر هست ،از مردم و عابرین پیاده یا مسافران کسی از مطلع بود به ما هم بگه،،،ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
سلام بنده ساکن پاکدشت و یکی از ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن پاکدشت پروژه کبود گنبد هستم که بعد از حدود دو سال و برداشت صد و چهار میلیون تومانی از حسابم و پیامک مجدد بابت واریز چهل میلیون تومان دیگر پروژه هیچ پیشرفتی نداشته و حتی گودبرداری کامل هم نشده چهارتا چاله کندن ب اسم گود برداری و چند ماهه همینجوری ولش کردن هیچ کس هم جوابگو نیست به اداره راه و شهر سازی پاکدشت هم که مراجعه میکنیم یا جواب سر بالا میدن یا میگن برید سه سال دیگه پروژه کامل میشه.
امشب که تاریخ ده دوازده چهارصد و دو هستش میبینم خبری منتشر شده مبنی بر اینکه رئیس کل راه و شهرسازی تهران گفته که هیچ پولی از حساب متقاضیان برداشت نشده به غیر از بیست و شش میلیون تومان.... پس در این صورت ما متقاضیان یا توهم زدیم یا داریم دروغ میگیم اما ایشون با خودش فکر نمیکنه ک ما سند و مدرک داریم بابت این واریزی ها و پول‌هایی ک از حسابمون برداشت شده؟
من با سند و مدرک تک به تک حرفامو ثابت میکنم شماهم بیا ثابت کن که فقط بیست و شش میلیون برداشت شده....
مگر قرار بر این نبود با هر پیشرفت در پروژه از متقاضیان درخواست آورده بشه
پس این در خواستهایی که میاد بابت چی هستش وقتی هیچ پیشرفتی درکار نیست؟
والله ملت گرفتارند و چهار تا کارگر بخت برگشته اومدن از سر ناچاری در این طرح ثبت نام کردند با هزار امید و آرزو که بلاخره صاحب خونه میشن که اینم انگار امید و آرزوی واحیی بیش نیست.. برج یازده ۱۴۰۲ صدوچهار میلیون تومان از حسابمون برداشت کردن بعد از حدود دو ماه برگردوندن ب حساب و در این حین ۴۰ میلیون دیگه از ما پول گرفتن و اصلا معلوم نیست دارن چیکار میکنن هیچکس هم پاسخگو نیس
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۰۰:۰۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
تامین زمین مسکن ملی پرند چیشد پس ۳ ساله هنوز تامین زمین نکردین سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردیم پرند هنوز حتی تکمیل پرونده انجام ندادن وضیعتمون روسیستم تایید اولیه در انتظار تایید مدیر ۲ ساله بلاتکلیف مونده هربار شرکت عمران پرند پیگیب شدیم میگن اول باید تامین زمین بشه بعد تایید نهایی و تکمیل پرونده انجام بدن مسولان زیر بار گرونی و تورم مستاجری لح شدیم زودتر علاجی کنید ۳سال گذشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
ما که چیزی ندیدیم،فقط شعار فقط آمارهای ساختگی
آخرین اخبار