همدان پایان هفته خنک می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دما‌های روزانه از روز چهارشنبه تا پایان هفته بین چهار تا ۶ درجه خنک‌تر خواهد شد.

محمدحسن باقری شکیب گفت: بارش‌های خفیف و پراکنده باران در پی افزایش ابر از امشب تا روز چهارشنبه در برخی نقاط استان به ویژه در مناطق کوهستانی پیش بینی می‌شود.

او گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده بیشتر قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر وزش موقت باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با تقویت سامانه بارشی طی ساعاتی از روز چهارشنبه و چهارشنبه شب بارش باران با احتمال رعد و برق در بیشتر نقاط استان احتمال می‌رود.

باقری شکیب گفت: روز‌های پنجشنبه و جمعه نیز بارش‌های پراکنده در برخی از نقاط استان احتمال می‌رود و تا روز چهارشنبه در دما‌های استان تغییر محسوسی وجود ندارد.

او گفت: بهار با سه درجه سانتیگراد بالای صفر و نهاوند با ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنکترین و گرم‌ترین نقاط استان همدان را طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت کردند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت با ۲۲ و پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

برچسب ها: هواشناسی ، وضعیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار