هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛

سرخپوشان در غیاب بیرانوند به دنبال برد در سیرجان/ نبرد مسعود شجاعی و عبدالله ویسی در اهواز

مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر با انجام ۳ دیدار امروز در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود.

در ادامه مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ۳ بازی امروز برگزار می‌شود و در حساس‌ترین بازی ها، تیم پرسپولیس در سیرجان به مصاف تیم گل گهر می‌رود.

گل گهر سیرجان - پرسپولیس/ یکشنبه ساعت ۱۹

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی به مصاف تیم گل گهر در سیرجان می‌رود که به ۳ امتیاز بازی خارج از خانه نیاز مبرم دارد تا همچنان در کورس رقابت با استقلال رقیب سنتی خود برای قهرمانی بماند.

مصدومیت علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس به دغدغه اصلی اوسمار تبدیل شده است. در روز‌های اخیر بین تیم ملی و باشگاه پرسپولیس بر سر مصدومیت بیرانوند تنش به وجود آمده است. در حالی که مسئولان تیم ملی معتقدند که بیرانوند در اردوی تیم ملی مصدوم نشده است، اما باشگاه پرسپولیس واکنش تندی نشان داد و اعلام کرد که اگر تیم ملی صداقت داشت اکنون مصدومیت بیرانوند تشدید نمی‌شد.

اوسمار سرمربی پرسپولیس هم در نشست خبری هم از تیم ملی بابت مصدومیت بیرانوند انتقاد و اعلام کرد که اگر پزشکان تیم ملی تشخیص درستی داشتند اکنون بیرانوند مصدومیتش تشدید نمی‌شد و زودتر به میادین فوتبال برمی گشت.

به هر حال امیر رضا رفیعی گلر جوان پرسپولیس باید به جای علیرضا بیرانوند درون دروازه سرخپوشان در بازی امروز قرار بگیرد. او در بازی با ذوب آهن توانست کلین شیت کند و مانع گلزنی حریف شود و باید دید در بازی امروز هم می‌تواند جانشین مطمئنی در غیاب بیرانوند باشد یا نه!

با توجه به تساوی استقلال برابر تیم مس رفسنجان این فرصت برای سرخپوشان فراهم شده است، تا با برتری برابر گل گهر اختلافشان با رقیب دیرینه خود به یک امتیاز برسانند و باز هم امیدوار به لغزش دوباره آبی پوشان باشند.

در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان با ۳۳ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارد. گل گهر تاکنون  نتوانسته در لیگ برتر فوتبال پرسپولیس را شکست بدهد و این تیم می‌خواهد از امتیاز میزبانی خود  استفاده کرده و  با بردن سرخپوشان پایتخت طلسم ناکامی‌های خود را  بشکند و اولین پیروزی خود در سال جدید را با هواداران خود جشن بگیرد.

تقابل مربیان برزیلی و یونانی در این بازی جذاب خواهد بود و باید دید کدامیک می‌تواند ۳ امتیاز حساس این بازی را کسب کند. بازی رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع پرسپولیس به پایان رسید.

پیکان تهران - استقلال خوزستان/  یکشنبه ساعت ۱۹

تیم پیکان با ۲۰ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

شاگردان عنایتی به دنبال ۳ امتیاز بازی خانگی برابر استقلال خوزستان هستند که سال جدید را با برد آغاز کنند و وضعیت خود را در جدول رده بندی سروسامان بدهند.

در آن طرف، تیم استقلال خوزستان در وضعیت بحرانی قرار دارد و با ۱۶ امتیاز در رتبه چهرادهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

آبی پوشان اهوازی می‌خواهند خودرو سازان را متوقف کنند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی سروسامان بدهند. بازی رفت با نتیجه یک بر صفر تیم پیکان به پایان رساند.

فولاد خوزستان - هوادار تهران/ یکشنبه ساعت ۱۹:۱۵

تیم فولاد خوزستان با ۲۰ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد. فولادی‌ها می‌خواهند با حمایت هواداران خونگرم اهوازی ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم هوادار را کسب کنند تا از منطقه خطر فرار و حاشیه امنیت پیدا کنند.

در آن طرف، تیم هوادار با ۲۰ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارد تا با خیال راحت به ادامه بازی‌ها بپردازد. جدال عبدالله  ویسی و مسعود شجاعی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار