تعارفی با مهاجران غیرمجاز نداریم؛ باید بروند

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران گفت: مهاجرین غیرمجاز باید از کشور خارج شوند.

احسان حیدری  در مراسم محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از خانواده شهدای فاطمیون و قاریان قرآن گفت: هدف از تشکیل سازمان ملی مهاجرت، خدمات دهی مناسب به مهاجرین مجاز در کشور جمهوری اسلامی ایران است.

سرپرست اداره کل  امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران گفت: مهاجرین به دو دسته مجاز و غیرمجاز تقسیم می‌شوند. تکلیف مهاجرین غیرمجاز مشخص شده است و اگر به صورت غیر مجاز به کشور وارد شوند دولت جمهوری اسلامی ایران هیچگونه خدمات رفاهی برای این دسته قرار نداده و باید از کشور خارج شوند، مهاجرینی که فاقد مدرک هستند بدون تعارف باید به کشور خودشان بازگردند.

حیدری با اشاره به تشکیل سازمان ملی مهاجرت و خدمات مختلفی که در حال ارائه است، اظهار کرد: در حال حاضر مدارک گوناگونی همچون برگه سرشماری، کارت آمایش و... برای مهاجرین وجود دارد که با صدور کارت هوشمند توسط سازمان ملی مهاجرت در صدد همسان سازی مدارک هستیم.

وی در انتها از مهاجرین خواست تا مطابق قوانین و دستورالعمل های سازمان ملی مهاجرت عمل نموده و اخبار مربوطه را از سایت ها و کانال های موثق پیگیری نمایند و گرفتار سودجویی اشخاص نشوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Mohieddin
۱۹:۲۳ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
مسئولین محترم در دولت و مجلس شورای اسلامی خصوصا ممایندگان محترمی که در دوره جدید وارد مجلس شده اند . احتمالا خیلی تحت فشار قرار خواهند گرفت که اتباع بیگانه از هر مذهبی و قومی و ملتی طبق قوانین ساخته پرداخته شده و غیر کارشناسی ضد ایرانی ، از آن گروه که سالها در ایران زندگی کرده اند و از سخاوتمندی ملت ایران بهرمند شده اند را به هر ترتیب ایرانی کنند . دوستان توجه داشته باشید که خواب فرهنگی حتی بیش از پانصد سال طول خواهد کشید و در آخر به مانند ترکمن های ایران از سمت مادر ( به دروغ)ایرانی نامید می شوند در حالی که اینها هرگز ایرانی نشده و نخواهند هم شد البته بهترین منطقه سرزمین ایران را هم بمفت صاحب شده اند . ملت نجیب ایران عمده شیعه ۱۲ امامی اثنی عشری هستند و نباید این ترکیب به خیال اینکه فلان قوم شیعه هستند با شیعه اصل ایرانی یکسان تلاقی شود . کل ۲۷ کشور اتحادیه اروپا موفق نشدند از بین خیل فراوان مهاجران( از سالها ۲۰۱۴ تا کنون) حتی یک میلیون مهاجر را بصورت رسمی اتباع خود کنتد . هر چند موضوع مهاجرت در اروپای غربی و آمریکای شمالی یک موضوع متفاوت از ایران است . مواظب باشیم ایرانیت و شیعه ایرانی را با کج خیالی از دست ندهیم . دورود بر این برادر عزیز که گام اول را با شجاعت و درست بر داشته است ابتدا باید ساماندهی شوند و سپس برای نیروی کار از توانمندی مهاجرین استفاده شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
فعلا که خیلیاشون شناسنامه گرفتن و همینجا موندگار هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
ترسیدن فردا صبح همشون میرن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۸:۲۰ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
اولا از این حرفها گوش ما پر است شما مرد عمل نیستید ، ثانیاً کی گفته در جایی که ما خودمان با هزار و یک مشکل دست به گریبان هستیم باید میزبان اینهمه افغانی باشیم ؟ حتی اگر به صورت مجاز اینجا باشند ، الحمدالله وضع مملکتشان از ما بهتر است ، آنها اتوموبیلهایی سوار می‌شوند که آرزوی مردم ماست ، نرخ تورم در کشورشان خیلی پایین تر از کشور ماست ، آنقدر قدرت دارند که سالهاست با قلدری آب را به روی مردم ما بسته اند و هر روز هم ما را تهدید میکنند ، پس دلیلی بر وجود اینهمه افغانی وجود ندارد ، لطفاً روی این موضوع که تمام افغانها چه مجاز چه غیر مجاز از ایران اخراج شوند کار بکنید ، البته میدانم که با این دولتمردان این کار هیچوقت عملی نخواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
غیر مجاز چه صیغه ای هست یه برگه میدین دستشون میشن مجاز ،مردم و چی فرض کردین؟
مگر ما جزو ده اقتصاد برتر دنیا هستیم که شدیم جزو پنج کشور مهاجر پذیر دنیا اون هم از یک ملیت؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
حتی اتباع بیگانه دارای مجوز هم باعث ناامنی اجتماعی اقتصادی و امنیتی در جامعه میشن و از یارانه مردم به رایگان سود میبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
افغان های غیر مجاز : چشم عباس اقا
آخرین اخبار