هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛

نبرد نکونام و نویدکیا در ورزشگاه آزادی/ نساجی با شکار قو به دنبال بقا در لیگ برتر

مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز (شنبه) در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود.

بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز (شنبه) در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود و در حساس‌ترین بازی ها، تیم استقلال به مصاف تیم مس رفسنجان می‌رود.

ذوب آهن اصفهان- شمس آذر قزوین/  ساعت ۱۹

تیم فوتبال ذوب آهن ۵ هفته هست که رنگ برد را ندیده است و این تیم اصفهانی می‌خواهد ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم شمس آذر را بگیرد تا نوار ناکامی‌های خود را قطع کند.

سبزپوشان اصفهانی  با یک بازی کمتر و کسب ۲۷ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار دارند. آنها می‌خواهند با برد برابر شمس آذر قزوین سال جدید را با پیروزی شروع کنند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی تثبیت کنند.

در آن طرف، تیم شمس آذر قزوین با وجود اینکه لیگ برتر فوتبال را با ۳ امتیاز منفی شروع کرد، اما اکنون با ۲۵ امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان سعید دقیقی می‌خواهند با کسب امتیاز برابر تیم ذوب آهن دست پر به اصفهان برگردند، اما کار سختی در اصفهان پیش رو دارند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم ذوب آهن به پایان رسید.

نساجی مازندران- ملوان بندرانزلی/ ساعت ۱۹

تیم فوتبال نساجی مازندران در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و  با ۱۵ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان ساکت الهامی محکوم به برد برابر تیم ملوان هستند تا همچنان امیدوار به ماندن در لیگ برتر فوتبال باقی بمانند.

نساجی از سال ۹۹ تاکنون نتوانسته برابر تیم ملوان پیروز شود و ۳ باخت و یک تساوی مقابل انزلی چی‌ها کسب کرده است. به هر حال باید دید شاگردان الهامی می‌توانند طلسم ناکامی‌های خود را در این بازی بشکنند یا نه!

نساجی با ۳۱ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و این تیم در تعطیلات یک دروازه بان برزیلی جذب کرد و باید دید این گلر می‌تواند به خوبی از دروازه نساجی محافظت کند یا نه!

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم ملوان به پایان رسید.

استقلال – مس رفسنجان/ ساعت ۱۹

تیم فوتبال استقلال با ۴۶ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد. این تیم می‌خواهد با حمایت هواداران پرشور خود ۳ امتیاز بازی خانگی برابر مس رفسنجان را بگیرد تا همچنان صدرنشینی خود را تثبیت کند.

آبی پوشان پایتخت این روز‌ها درگیر کسب مجوز حرفه‌ای هستند تا بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند، اما هنوز مالکیت مشترکشان با سرخپوشان حل و فصل نشده است.

شاگردان جواد نکونام  با شکست برابر مس رفسنجان از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفتند و آنها می‌خواهند انتقام شکست جام حذفی را از حریف خود بگیرند و علاوه بر این اولین باخت مس رفسنجان با هدایت نویدکیا را در سال جدید رقم بزنند.

در آن طرف، مسی‌ها با هدایت محرم نویدکیا شکستی نداشته است و این تیم به دنبال این است که روند شکست ناپذیری خود را برابر استقلال در ورزشگاه آزادی حفظ کند، اما کار سختی جلوی هواداران آبی پوش دارد.

جدال نکونام و نویدکیا ۲ مربی جوان به جذابیت این بازی می‌افزاید و باید دید کدامیک از این ۲ مربی می‌توانند برنده این تقابل باشند.

فرشید باقری، سجاد شهباززاده و میثم تیموری بازیکنان مس رفسنجان سابقه بازی در تیم استقلال را دارند و تقابل آنها با تیم سابقشان جذاب خواهد بود.

۲ تیم تاکنون ۸ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که ۵ برد سهم استقلال و یک برد سهم مس رفسنجان و ۲ بازی به تساوی رسیده است.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم استقلال به پایان رسیده است.

برنامه بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال 

یکشنبه ۱۹ فروردین

گل گهر سیرجان - پرسپولیس- ساعت ۱۹ - ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

پیکان تهران- استقلال خوزستان- ساعت ۱۹ - ورزشگاه پاس قوامین تهران

فولادخوزستان- هوادارتهران- ساعت ۱۹:۱۵ - ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

دوشنبه ۲۰ فروردین

صنعت نفت آبادان- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - ساعت ۱۹:۱۵ - ورزشگاه تختی آبادان

تراکتور تبریز- آلومینیوم اراک - ساعت ۱۹:۳۰ - ورزشگاه یادگار امام تبریز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار