رییس کل دادگستری اردبیل:

راهپیمایی روز قدس عظمت انقلاب اسلامی را به رخ کشید

رییس کل دادگستری استان اردبیل با صدور پیام تقدیر راهپیمایی روز قدس را نمودی از عظمت انقلاب اسلامی و پیروزی قطعی ملت‌های آزادیخواه اعلام کرد.

حجت الاسلام حسین کثیرلو در این پیام که شامگاه جمعه منتشر کرد، آورده است: حضو پرشور و حماسی مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس جای قدردانی بسیار دارد.

او خاطرنشان کرد: بی تردید این حضور عظیم و حماسی مردم فهیم و ولایت مدار استان اردبیل که در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه‌ای صورت گرفت، نشان از حرکت در مسیر انقلاب و آرمان‌های معمار کبیر انقلاب بود و با حضور گسترده و بی نظیر خود عظمت اسلام و امت اسلامی را به رخ جهانیان کشانده و مایه ناامیدی و ترس دشمنان شدند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: روز قدس فرصتی است تا قدرت، ابهت و صلابت و اقتدار مسلمانان آزاده جهان به رخ ستمگران کشیده شود و ناقوس سقوط و تباهی و اضمحلال غارتگران و متجاوزان به صدا درآید.

حجت الاسلام کثیرلو اظهار کرد: اینجانب به نمایندگی از تشکیلات قضایی استان از حضور پرشور آحاد مختلف مردم ولایت مدار استان اردبیل، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولین و کارکنان تشکیلات قضایی استان که در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین در صحنه حضور یافتند، تقدیر و تشکر کرده و از خداوند منان، اقتدار و سربلندی روز افزون نظام و کشور امام زمانی جمهوری اسلامی ایران، سلامتی و عمر باعزت برای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و نابودی رژیم صهیونیستی را مسئلت دارم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.