راهپیمایی روز قدس، یک سیاست درست، الهی، انسانی و عقلایی است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد که اسرائیل پایدار نخواهد بود و نابود شدنی است.

سردار یدالله جوانی در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اظهار کرد: عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد که ارتش اسرائیل که سومین ارتش پرقدرت جهان به شمار می‌رود، چالش‌پذیر است و این باور را در همه ملت‌ها و رهبران سیاسی جهان پدید آورد که اسرائیل پایدار نخواهد بود و نابود شدنی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در روز قدس باید یادی کنیم از سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید سلیمانی و دیگر شهدای قدس از جمله شهید زاهدی که چند روز گذشته در حادثه تروریستی در دمشق به شهادت رسیدند و بی‌شک این اقدام اسرائیل بی‌پاسخ نخواهد بود و پاسخ پشیمان کننده دریافت خواهند کرد.

وی با نثار درود به روح پرفتوح امام راحل، اضافه کرد: روز قدس این یادگار ماندگار روح‌الله، سال به سال به بیداری بیشتر ملت‌های جهان در مقابل رژیم صهیونیستی منجر می‌شود و خوشا به حال کسانی که در چنین روزی به میدان آمدند.

جوانی با طرح این سوال که چرا روز قدس روز دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالمان است؟ در پاسخ گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس، یک سیاست درست، الهی، انسانی و عقلایی است و امروز ملت‌ها ماهیت رژیم صهیونیستی را که زورگویانه و بدون پایبندی به هیچ‌گونه از قوانین بین‌المللی است را به خوبی شناخته‌اند و امید می‌رود این آگاهی و بصیرت به نابودی هر زودتر این غده سرطانی منجر شود.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به دستاورد‌های طوفان‌الاقصی گفت: ویژگی برجسته روز قدس امسال این است که به دنبال عملیات پر افتخار طوفان‌الاقصی یک آگاهی شکل گرفته و امروز در سراسر جهان ملت‌ها برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تأسف از رژیم اشغالگر قدس به صحنه آمده‌اند.

جوانی ادامه داد: آنچه در ماه‌های اخیر رخ داد حقانیت مردم فلسطین را ثابت کرد و همانطور که امام راحل و رهبر معظم انقلاب با صراحت نوید داده‌اند، اسرائیل از صحنه روزگار محو می‌شود بطوریکه امروز ملت‌ها در همه جهان از جمله اروپا و آمریکا آگاه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی برای مسلمانان نقشه شیطانی دارد و می‌خواهد وحدت و انسجام جهان اسلام را از بین ببرد، اظهار کرد: اگر مسلمانان بخواهند مجد و عظمت پیدا کنند باید در مقابل این رژیم غاصب بایستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف و رویکرد روز قدس، نابودی غده سرطانی است تا وحدت و انسجام مسلمانان خدشه‌دار نشود.

جوانی افزود: امروز رژیم صهیونیستی، دغدغه جلوگیری از نابودی خود را دارد چرا که صهیونیست‌ها هیچ گاه تصور نمی‌کردند از طرف رزمندگان حماس در تله گرفتار شوند، اما این مهم رخ داد و رژیم اشغالگر در حال دست و پا زدن است.

وی ادامه داد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و مقاومت مردم مظلوم منطقه را مردم جهان به خوبی درک کرده‌اند و این موضوع ثابت شده است که تنها راه نجات قدس شریف نبرد با اسرائیل است.

جوانی، مقاومت و سلحشوری مردم غزه را الگو گرفته از مکتب حسینی عنوان کرد و گفت: مردم مظلوم غزه شبانه‌روز بمباران می‌شوند و همه زیرساخت‌های منطقه نابود شده است، اما ملت ایستاده است و این ایستادگی را از مکتب حسینی الگو گرفته‌اند.

وی ادامه داد: امروز همه کسانی که در روز قدس به صحنه آمدند به ندای امام حسین لبیک گفتند و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی با طوفان‌الاقصی دچار شکست‌های باورنکردنی شده است و این عملیات پاسخی در خور به جنایت‌های ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی بود و رژیم غاصب هرگز قادر به جبران این شکست نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.