خطیب جمعه قم:

آمریکا متهم درجه اول است

آیت الله حسینی بوشهری گفت:ما آمریکا را متهم درجه اول می‌دانیم، رژیم صهیونیستی بدون موافقت و دستور شیطان بزرگ کاری انجام نمی‌دهد.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز  در خطبه‌های نماز جمعه قم، بر لزوم تبیین شعار سال تاکید کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال ۱۳۸۰تا به امسال، شعارهای مختلفی را برای هر سال تعیین کردند، در سال‌های اولیه رنگ شعارها اعتقادی و مذهبی بود اما از سال ۱۳۸۷ به بعد شعارها رنگ و بوی اجرایی، اقتصادی و تولیدی گرفت و ایشان در سال‌های اخیر تاکیدی ویژه نسبت به رشد تولید و امسال هم خیزش تولید با مشارکت مردم داشته‌اند، رهبر انقلاب در شعار سال حجت را بر مردم و مسئولان تمام کردند و خواستند ارتباطی عمیق میان مسئولان و مردم ایجاد شود.

همه دستگاه‌ها برای مشارکت مردم در اقتصاد بسیج شوند


حسینی بوشهری با بیان اینکه به کمک مردم و با ایجاد تسهیلات برای مردم می‌توان تولید را با مشارکت مردم جلو برد، اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان امروز به تعداد قابل توجهی رسیده‌اند و جوانان برومند این شرکت‌ها را اداره و بهتر از کالاهای خارجی تولید می‌کنند و این نقش حضور مردم در اقتصاد است.

وی با تاکید بر اینکه تورم و گرانی با مشارکت مردمی کاهش می‌یابد، اضافه کرد: همه دستگاه‌ها باید بسیج شوند تا مشارکت مردم در اقتصاد محقق شود.

آمریکا متهم درجه اول است

وی تصریح کرد: ما آمریکا را متهم درجه اول می‌دانیم، رژیم صهیونیستی بدون موافقت و دستور آمریکا کاری انجام نمی‌دهد، هر چند همانطور که امام فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ملت ایران روز به روز با وجود توطئه دشمن به اقتدار خود در عرصه بین‌المللی خواهد افزود.

حسینی بوشهری گفت: صهیونیست‌ها دو شکست داشتند، شکست اول طوفان الاقصی بود که قابل التیام نیست و شکست دوم هم این بود که یک قطعه کوچک در زمین با نام غزه را با ارتشی که به عنوان قوی‌ترین ارتش دنیا مطرح بود نتوانست تصرف کند.
وی از توطئه دشمن برای ترویج بی‌بند و باری در جامعه اسلامی یاد کرد و افزود: بیگانگان کسانی را عجیر به از بین بردن حیا و حجاب کردند و به این هدف هم بسنده نمی‌کنند چراکه می‌خواهند کشور را به دوران طاغوت برگردانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار