معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم:

شهروندان قمی برای حضور در راهپیمایی از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند

خانه‌زاد یزدی گفت: شهروندان با استفاده از حمل‌ونقل عمومی و به‌ویژه در مسیر‌های منتهی به راهپیمایی، در کاهش ترافیک یاری‌رسان باشند.

رضا خانه‌زاد یزدی،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار داشت: مدیریت شهری در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس و تشیع شهید راه قدس محسن صداقت، تدابیر ویژه‌ای برای خدمات‌رسانی به روزه‌داران و شهروندان قمی اندیشیده است.

وی با بیان اینکه در راستای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس، با همکاری دستگاه‌های مختلف برنامه‌ریزی‌هایی انجام‌شده است، ابراز کرد: به‌منظور تسهیل حضور مردم، کلیه خطوط اتوبوس‌رانی شهر قم از ساعت ۷ صبح فردا جمعه ۱۷ فرودین ماه تا پایان مراسم به‌صورت رایگان به ارائه خدمات و سرویس‌دهی خواهند پرداخت.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از رایگان بودن خدمات پارکینگ‌های هسته مرکزی همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و گفت: پارکینگ‌های شهید کاظمی، شرقی، زائر و بهار از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم به‌صورت رایگان در اختیار مردم و شهروندان خواهد بود.

وی پیش‌بینی تعداد مناسبی تاکسی برای خدمات‌رسانی را مطرح کرد و با درخواست از شهروندان برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی تصریح کرد: شهروندان با استفاده از حمل‌ونقل عمومی و به‌ویژه در مسیر‌های منتهی به راهپیمایی، در کاهش ترافیک یاری‌رسان باشند تا بتوان هرچه بهتر به ارائه خدمات پرداخت.

 

برچسب ها: شهرداری قم ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار