آلونسو جایگزین آنچلوتی خواهد شد!

قرارداد آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و گفته می‌شود پرز رئیس کهکشانی‌ها به دنبال جذب ژابی آلونسو به عنوان جانشین او است.

 فابریتزیو رومانو خبرنگار حوزه نقل و انتقالات گفت: فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید از حامیان اصلی ژابی آلونسو در رئال مادرید به حساب می‌آید. پرز از همان اولین روز‌های حضور آلونسو در رئال به عنوان بازیکن، به او علاقه داشته و اکنون نیز اعتقاد دارد آلونسو همه ویژگی‌های مورد نیاز برای آن که سرمربی کهکشانی‌ها شود را دارد.

 هر چند ژابی فرد بسیار باهوشی و به خوبی می‌داند جایگزین شدن با کارلو آنچلوتی که یک مربی افسانه‌ای است و احترام زیادی به او می‌گذارد، چه شرایطی دارد. با این حال او همچنین می‌داند که هر سال یک داستان جدید برای رئال است.

قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال مادرید در سال ۲۰۲۵ به اتمام می‌رسد و پرز علاقمند است تا ژابی آلونسو جایگزین او در این تیم شود.

قرارداد آلونسو با بایرلورکوزن در سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد، اما شایعاتی وجود دارد که برای تابستان ۲۰۲۵، بند فسخی به ارزشی در حدود ۱۵ تا ۲۵ میلیون یورو در آن گنجانده شده که باشگاه‌های علاقه‌مند می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.