رصد کانون‌های عمومی آسیب زا در حوزه حجاب و عفاف

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مختلف، کانون‌های آسیب زا در حوزه عفاف و حجاب رصد شده است.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در ستاد عفاف و حجاب استان گفت: مسئله حجاب و عفاف از مسائل مهم و ضروری جامعه است.

او بر ضرورت مشارکت مردمی در اجرای اهداف و برنامه‌های ترویج عفاف و حجاب تأکید کرد و با اشاره به تشکیل ستاد‌های عفاف و حجاب در استان و فرمانداری‌های تابعه بلافاصله پس از ابلاغ وزارت کشور افزود: با استفاده از ظرفیت بسیج و گروه‌های جهادی، رصد، پایش و شناسایی کانون‌های عمومی آسیب زا همراه با موضوع تذکر لسانی در استان اجرا شده است.

طالبی اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد عفاف و حجاب، نظارت مستمر بر دانشگاه ها، دستگاه‌های اجرایی، تمامی اماکن تحت مدیریت از جمله بوستان ها، تفرجگاه ها، اصناف و بازار صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید


 معاون استاندار ضمن تشکر از مردم خراسان جنوبی به جهت رعایت حرمت عفاف و حجاب به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی که مصادف با ماه مبارک رمضان بود، بیان کرد: موضوع کشف حجاب در استان با همراهی و همکاری مردم مؤمن و ولایتمدار مدیریت شده است.

او با اشاره به موضوع جلسه در خصوص سامانه زیست بوم عین عنوان کرد: براساس ابلاغیه وزیر کشور، کنشگران و کارمندان فعال در دستگاه‌های اجرایی، فعالین اجتماعی و اعضای ستاد عفاف و حجاب دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها می‌بایست در سامانه زیست بوم عین https://ayn.ir به منظور راهبری عفاف و حجاب در سراسر استان ثبت نام کنند.

زیست بوم عین که متعلق به ستاد عفاف و حجاب کشور- وزارت کشور است، بستری برای کنشگران مردمی و کارگزاران نظام با هدف شناسایی ظرفیت ها، توانمندسازی، هم اندیشی با صاحبان اندیشه و به میدان آوردن دلسوزان نظام و انقلاب برای ایجاد حرکت عمومی به منظور حل مسائل کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.