کارشناس مسائل سیاسی:

دشمنان به دنبال خرید زمان برای تعویق انداختن پاسخ ایران به جنایات صهیونیست‌ها هستند

قادری گفت: با توجه به ارتباط بین گروهک تروریستی جیش‌الظلم و سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، عملیات دیشب تلاشی برای به تعویق انداختن پاسخ ایران به جنایت صهیونیست‌ها در دمشق است.

قادری کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با شبکه خبر در ارتباط با حمله تروریستی در راسک و شهادت چند تن از مدافعان امنیت اظهار کرد: پس از حادثه تروریستی که در دمشق انجام شد جمع بندی مجموعه دشمنان ما این شده است که به هر حال جمهوری اسلامی حتما پاسخ پشیمان کننده خواهد داد و به نظر می‌رسد با توجه به ارتباطی که بین گروهک تروریستی جیش الظلم و سرویس‌های اطلاعاتی صهیونیست‌ها وجود دارد و در مقاطع مختلف هم به عنوان بازوی عملیاتی آن‌ها بر علیه جمهوری اسلامی ایران بوده اند به فکر خودشان سعی کرده اند زمانی بخرند تا به هر شکل  آن پاسخ دندان شکنی که جمهوری اسلامی ایران وعده اش را داده است به تعویق بیفتد. 

وی افزود: از طرفی با توجه به نزدیک بودن روز قدس به نظر می‌رسد فشار روانی که علیه رژیم صهیونیستی در سراسر دنیا به وجود آمده بیشتر شده است. خصوصا فردا صبح اتفاقی مثال زدنی و تکرار نشدنی را شاهد هستیم و بنا براین به نظر می‌رسد با این فضا سازی رسانه‌ای که طبق معمول از آن بهره می‌برند و سوار بر آن می‌شوند تلاش شده است که فضا را در اختیار بگیرند و بازی روانی جدیدی را آغاز کنند.

قادری ادامه داد: با توضیحاتی که معاون وزیر کشور داده  این اتفاق کامل با شکست مواجه بوده و رشادت پاسداران امنیت نشان داده که جمهوری اسلامی سد نفوذ ناپذیری برای عناصری تروریستی  است و آن ها نمی‌توانند به کشور ما ضربه بزنند. 

وی افزود: طبیعتا صهیونیست‌ها بعید است که مستقیما مسئولیت این عملیات را بر عهده بگیرند به دلیل تبعاتی که برایشان دارد، اما همانطور که در ماجرای تروریستی دمشق هم مشاهده کردیم آمریکایی‌ها با راهبردی که در تخاصم با ملت ایران دارند راس این فتنه هستند و تردیدی در آن نیست. صهیونیست نیز به عنوان عامل اصلی فتنه‌ها بر علیه ایران در منطقه مطرح است و بازوهای نیابتی این‌ها یک نوبت داعش و یک نوبت یک گروه تروریستی دیگر است. همه این‌ها در یک پازل هستند چه مستقیما مسئولیت را بر عهده گیرند و یا بگویند کار ما نیست؛ آن چه که در حال وقوع است دشمنی با ملت ایران است که سعی می‌کند به شکست‌های خودش در داخل منطقه واکنش نشان دهد و خود را از بحران دور کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار