توافق شورای شهر بر افزایش ۵۰ درصدی کرایه تاکسی در سنندج

رئیس کمیسیون بودجه شورای سنندج از موافقت اعضای این کمیسیون با پیشنهاد افزایش ۵۰ درصدی کرایه‌ تاکسی در شهر خبر داد.

 جبار زندی در جلسه کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج که با حضور اعضای شورای شهر و نماینده تاکسی‌داران در راستای بررسی میزان افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهر برگزار شد، اظهار کرد: با بررسی مجدد و بر اساس شرایط نرخ تورم در جامعه، به‌طور میانگین افزایش ۵۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی مورد توافق اعضای شورای شهر قرار گرفت.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج افزود: نوسازی ناوگان تاکسیرانی یکی از راه‌های برون رفت تاکسی‌داران از هزینه‌های هنگفت است و سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری سنندج درصدد باشد تا با رایزنی‌های لازم این امکان را فراهم کند که تسهیلات بلندمدت به تاکسی‌داران اعطا شود که این مهم، علاوه بر آسایش و امنیت خدمت‌رسانی، مرهمی بر هزینه‌های اضافه آنها خواهد بود.

وی بر احیای خط تاکسی و طرح ترافیک در راستای جلوگیری از ورود خودروی شخصی به هسته مرکزی شهر تاکید کرد و از مسوولان مربوطه خواست این مهم را پیگیری و اجرایی کنند.

زندی در ادامه از افزایش چند دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر خبر داد و خاطرنشان کرد:تقویت و توجه به ناوگان حمل‌ونقل عمومی باعث می‌شود تا روند جابه‌جایی همشهریان و خدمت‌رسانی به آنها بهتر شود که این خود باعث می‌شود گرایش همشهریان به استفاده از خودرو‌های شخصی کمتر شده و شاهد بار ترافیکی کمتری باشیم.

لازم به ذکر است مبلغ پیشنهادی افزایش کرایه تاکسی که مورد توافق اعضای کمیسیون بودجه شورای شهر قرار گرفت، به کمیته انطباق فرمانداری سنندج ارسال خواهد شد تا پس از بررسی مجدد، مبلغ نهایی مصوب و اعلام عمومی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.