مرد ۵۰ ساله در میاندوآب قربانی سانحه رانندگی شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: برخورد خودروی باری با یک نفر عابر پیاده، منجر به فوت یک نفر در این شهرستان شده است.

سامان محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: به دنبال اعلام حادثه رانندگی، سریعاً اکیپی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهرستان برای انجام عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه که در بلوار شهید باکری روی داده بود، برخورد خودرو باری با یک نفر عابر پیاده منجر به بروز حادثه شده بود.

محمدی در ادامه گفت: این حادثه رانندگی، منجر به فوت یک مرد حدود ۵۰ ساله شد.

وی با اشاره به همکاری مردم و آتش‌نشانان در عملیات امداد و نجات در این حادثه، تصریح کرد: پیکر فرد فوت شده توسط تیم آتش‌نشانی از محل حادثه به گلشن زهرا (س) انتقال یافت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه از رانندگان درخواست داریم در زمان رانندگی در شب از روشن‌بودن چراغ خطر وسایل نقلیه خود مطمئن شوند، اظهار کرد: باتوجه به افزایش تصادفات رانندگی در محور‌های مواصلاتی میاندوآب توجه به علایم راهنمایی‌ و رانندگی و احتیاط لازم در رانندگی از سوی رانندگان و موتورسواران امری ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.