اجرای ۴۱۱ پروژه آبرسانی در روستا‌های آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای ۴۱۱ پروژه آبرسانی در روستا‌های استان، گفت: این پروژه‌ها در قالب تفاهم نامه وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال انجام است.

محمد اشرفی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای ۴۱۱ پروژه آبرسانی در روستا‌های استان گفت: این پروژه‌ها در قالب تفاهم نامه وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال انجام است و هدف از اجرای آنها تأمین آب آشامیدنی روستا‌های محروم در کشور است.

وی تأمین آب آشامیدنی مجتمع ۱۶۵ روستایی بوکان، مجتمع ۱۰۶ روستایی چایپاره، شوط و پلدشت، مجتمع ۸۱ روستایی میاندوآب، مجتمع ۴۱ روستایی شهدان ژاله سردشت، مجتمع ۱۷ روستایی احمدآباد شاهیندژ و تأمین آب آشامیدنی روستای شین‌آباد پیرانشهر را از جمله این پروژه‌ها اعلام کرد.

اشرفی با بیان اینکه اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این پروژه‌ها ۹ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال است، افزود: در اجرای این پروژه‌ها لوله گذاری با لوله‌های چدن داکتیل، پلی اتیلن، GRP و فولادی در قطر‌های مختلف، احداث حوضچه‌ها و نصب شیرآلات، احداث مخازن زمینی و هوایی، احداث ایستگاه‌های پمپاژ، محوطه سازی و حصارکشی و تهیه مصالح، شیرآلات و تجهیزات مرتبط با پروژه‌ها پیش‌بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.