مصرف بیش از ۴۸ میلیون لیتر بنزین در ایام نوروز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از مصرف بیش از ۴۸ میلیون لیتر بنزین در ایام نوروز در سطح استان کرمانشاه خبر داد.

پیمان بهرامی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از توزیع و مصرف ۴۸ میلیون و ۸۲۲ هزار لیتر بنزین در استان کرمانشاه در ایام نوروز (از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین) خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در این ایام بطور میانگین روزانه دو میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر مصرف بنزین در استان داشتیم، گفت: کمترین مصرف مربوط به روز ۱۳ فروردین با یک میلیون و ۲۵۰ هزار لیتر بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از رکوردشکنی مصرف بنزین در روز دوازدهم فروردین ماه در استان خبر داد و افزود: مصرف بنزین در این روز به حدود چهار میلیون لیتر رسید.

بهرامی با بیان اینکه تمامی عوامل عملیاتی در این ایام تا بازگشت کامل مسافران نوروزی پای کار هستند، خاطرنشان کرد: جریان تامین و توزیع سوخت با وجود افزایش مصرف، روندی روان و عادی داشته باشد.

بهرامی با اشاره به فعالیت ۱۶۵ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و سی ان جی در این استان، تاکید کرد: همگی جایگاه‌ها فعال و در حال سوخت‌رسانی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.