جذب ۳ هزار حامی ایتام در استان همدان در ماه مبارک رمضان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از جذب ۳ هزار و ۵۴ حامی ایتام جدید از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال در استان خبر داد.

محمدرسول شیخی زاده با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی است، گفت: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود یاریگر آنها باشند.

او گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال، ۳ هزار و ۵۴ حامی نیکوکار برای ایتام و محسنین این استان جذب شد. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان، شمار فرزندان تحت حمایت طرح محسنین و اکرام ایتام را بیش از ۱۵ هزار نفر برشمرد و گفت: مجموع حامیان این نهاد، پیش از ماه مبارک رمضان ۶۳ هزار خیر بودند که هم اکنون این رقم به بیش از ۶۶ هزار نفر افزایش‌یافته است. 

محمد رسول شیخی زاده گفت: حامیان امسال از ابتدای ماه مبارک رمضان ۴ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان به فرزندان تحت حمایت خود در قالب مساعدت ماهیانه کمک کردند.

او با اشاره به اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای شماره کارت‌بانکی اختصاصی هستند، گفت: تمامی کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان گفت: همشهریان نوع‌دوست برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند، می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir یا ارسال عدد ۸۱ به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ نیز استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.