راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۲۰ نقطه فارس برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۱۲۰ شهر و روستا‌های بزرگ این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: شعار محوری روز جهانی امسال «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» انتخاب شده است.

او با اشاره به جزئیات راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز اظهار کرد: این مراسم از ساعت ۹:۳۰ روز جمعه، ۱۷ فروردین از میدان امام حسین (ع) شیراز آغاز شده و به سمت بلوار کریم خان زند، میدان شهدا، چهار راه پیروزی، خیابان شهید دستغیب و خیابان ۹ دی ادامه خواهد داشت.

ملک‌مکان مکان تجمع پایانی و سخنرانی و قرائت قطعنامه را شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اعلام کرد و گفت: در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجانپور، رئیس عقیدتی سیاسی وزارت ودفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشور سخنرانی خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در پایان یادآور شد: با توجّه به جنایات اخیر رژیم اسرائیل و به شهادت رساندن تعدادی از نیرو‌های مخلص و خدوم سپاه و همچنین استمرار جنایات این رژیم در غزه، حضور پرشور مردم همراه با انزجار و تنفّر شدیدتر نسبت به این رژیم غاصب خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار