آغاز فعالیت آموزشی مدارس و ادارات آموزش و پرورش با ۲ ساعت تاخیر

اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: در روزهای ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان کلاس‌های نوبت صبح مدارس با ۲ ساعت تاخیر شروع می شود و برگزاری امتحان در این دو روز مجاز نیست.

اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس تبصره ماده ۱۰۰ آیین نامه اجرایی مدارس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، در روزهای ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان کلاس‌های نوبت صبح مدارس با ۲ ساعت تاخیر شروع می شود و برگزاری امتحان در این دو روز مجاز نیست.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، در این اطلاعیه آمده است: ساعت کاری مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان در روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ۹ صبح خواهد بود.

  با توجه به شب‌های قدر و به منظور بهره‌مندی از فیوضات معنوی این لیالی پر برکت، آغاز ساعت کاری ادارات آموزش و پرورش و مدارس سیستان و بلوچستان در روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

 بر اساس تبصره ماده ۱۰۰ آیین نامه اجرایی مدارس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، در روزهای ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان کلاس‌های نوبت صبح مدارس با ۲ ساعت تاخیر شروع می شود و برگزاری امتحان در این دو روز مجاز نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار