ثبت بیش از یک میلیون و ۱۱۴ هزار تردد در راه‌های استان اردبیل

مدیرکل راهداری استان اردبیل گفت: از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا سیزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، یک میلیون و ۱۱۴ هزار تردد در راه‌های استان ثبت شده است.

کلیم‌اله وثوقی گفت: از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ که سفرهای نوروزی آغاز شده است، تا سیزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، یک میلیون و ۱۱۴ هزار تردد در راه‌های استان اردبیل به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری استان اردبیل افزود: آمار ترددها در محورهای مواصلاتی استان اردبیل نسبت به مدت مشابه پارسال، تقریبا برابر است.

به گفته او، در این مدت ۹ هزار و ۵۰۰ سفر داشتیم که ۹۵ هزار نفر مسافر از طریق وسایل حمل و نقل عمومی تردد داشته و به سفرهای نوروزی رفتند.

وثوقی تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه پارسال، سفر با وسایل حمل و نقل عمومی در استان اردبیل، ۱۰ درصد کاهش داشته است.

او در ادامه گفت: بیشترین تردد در راه‌های استان اردبیل روز ۱۰ فروردین‌ماه به ثبت رسیده که محورهای اردبیل - آستارا، اردبیل - سرچم و اردبیل - سراب، به ترتیب پرترددترین جاده‌های استان بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: ۴۵ درصد پلاک خوردوهای ورودی به استان اردبیل در تعطیلات عید نوروز، متعلق به استان تهران بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک مستمری بگیر
۱۹:۱۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
و پلیس راه اردبیل هیچیک از رانندگان را از جریمه با بهانه های بیخود بی نصیب نکرده !!! سوال ، کجای دنیا پلیس با لباس کارگری در کنار جاده برای مچ گیری و جریمه مخفی می‌شود ؟ جواب در اردبیل