افزایش ۱۳ درصدی تردد خودرو‌ها در قزوین نسبت به سال گذشته

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین از افزایش ۱۳ درصدی تردد خودرو‌ها در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: ۲۰ میلیون و ۹۸۹ هزار و ۶۱۴ دستگاه خودرو از جاده‌های اصلی استان عبور کرده اند.

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین از افزایش ۱۳ درصدی تردد خودرو‌ها در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: ۲۰ میلیون و ۹۸۹ هزار و ۶۱۴ دستگاه خودرو از ۲۵ اسفندماه گذشته تا ۱۲ فروردین ماه جاری از سطح بزرگراه ها، آزادراه‌ها و جاده‌های اصلی استان عبور کرده اند.

وی افزود: تعداد تردد خودرو‌ها سال گذشته و طی همین مدت زمان به تعداد ۱۸ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۸۲۸ دستگاه ثبت شده بود.

این مسئول راهداری با اشاره به تعداد خودرو‌های ثبت شده در دوازدهمین روز از سال جدید، بیان کرد: روز گذشته تردد یک میلیون و ۷۸۳ هزار و ۱۲۰ دستگاه خودرو توسط ۴۰ دستگاه ترددشمار نصب شده در سطح راه‌های اصلی، بزرگراه و آزادراه ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با سه درصد کاهش روبرو بود.

حق لطفی به تعداد مسافران جا به جا شده از طریق پایانه‌های مسافربری استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: از ۲۵ اسفندماه گذشته تا ۱۲ فروردین ماه جاری ۴۴ هزار و ۸۵۵ مسافر توسط ناوگان‌های اتوبوس، مینی بوس و سواری‌های کرایه و از طریق پایانه‌های مسافربری جا به جا شدند که این تعداد با ۲۵ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه می‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: با توجه به نزدیکی پایان تعطیلات نوروزی و بازگشایی مدارس و ادارات، از مسافران درخواست داریم تا ضمن مدیریت در امر بازگشت، زمان سفر خود را به روز موکول کرده و از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند و با عوامل راهداری و پلیس راه مستقر در سطح جاده‌ها نیز همکاری‌های لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.