کاشت قریب به ۳۰ هزار اصله درخت در زرند

رئیس اداره منابع طبیعی زرند گفت: طی یک ماه گذشته، قریب به ۳۰ هزار اصله درخت در زرند غرس شده است. 

همزمان با روز طبیعت و با هدف اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال، تعدادی اصله درخت در محوطه بوستان ولی عصر (عج) روستای ده چنار زرند غرس شد. 

 رضا مصلح، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری زرند در حاشیه این مراسم در تشریح برنامه طرح مردمی کاشت نهال با هدف اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر غرس یک میلیارد نهال در کشور گفت: طی یک ماه گذشته در زرند و مناطق ریحان شهر، خانوک، یزدان آباد و شهر سیریز قریب به ۳۰ هزار اصله درخت غرس شده است. 

وی با تاکید بر ضرورت توجه به کاشت نهال در مناطق مختلف شهرستان زرند و ضرورت حفظ منابع طبیعی افزود: آحاد مختلف مردم باید برای اجرای این طرح تلاش‌های کنند. 

مصطفی طاهری زاده، بخشدار مرکزی زرند با بیان اینکه به منظور تحقق فرمایشات رهبری (مدظله العالی) مبنی بر کاشت یک میلیارد اصله نهال در کشور باید به تعهدات خود جامعه عمل بپوشانیم و کاشت نهال در این بوستان با هدف اجرای شعار هر ایرانی، ۳ اصله نهال اجرا شده است.

 مرتضی ترکزاده، دهیار ده چنار هم بر ضرورت حراست از جنگل‌ها و تلاش همگانی برای کاشت نهال تاکید کرد و گفت: گذشتگان، جنگل‌ها و سرسبزی را برای ما به یادگار گذاشتند و امروز هم وظیفه ما است تا از این منابع طبیعی برای آیندگان به خوبی محاظت کنیم.

برچسب ها: کاشت درخت ، روز طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار