استقبال مسافران نوروزی از اماکن تاریخی خفر

مسئول اداره میراث فرهنگی خفر گفت: خانه‌های بومگردی و اماکن تاریخی این شهرستان در ایام نوروز مورد استقبال گسترده مسافران قرار گرفته است.

علی اصغر طاهری باب اناری مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خفر امروز ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده با صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی و همچنین علاقه‌مندان کارگاه صنایع‌دستی و خانه‌های بومگردی و تاریخی در این شهرستان در ایام نوروز فعال بود و مورد استقبال گسترده میهمانان و مسافران قرار گرفت.

او گفت: در این اماکن برنامه‌های فرهنگی و کارگاه‌های صنایع‌دستی از جمله مشبک، منبت، حصیربافی، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، محصولات خانگی، دست بافت ها، خراطی و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات و هدایا برگزار شد.

طاهری باب اناری افزود: با توجه به فضاسازی این خانه‌ها و چیدمان سفره هفت‌سین این اماکن سوژه بسیار خوبی برای عکاسی میهمانان نوروزی و بازدیدکنندگان شده است.

او تصریح کرد: بیش از ۱۰ هزار مسافر نوروزی و بازدیدکننده از آبشار مروارید، سرچشمه و بوستان غدیر در این شهرستان بازدید کرده اند.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خفر ادامه داد: این محیط طبیعی یکی از شاخص‌ترین اماکن گردشگری شهرستان خفر است و در محوطه این آبشار و بوستان، درختکاری، سکوبندی، پارک بازی کودکان، نمازخانه و سرویس بهداشتی جهت رفاه حال مسافران صورت گرفته است.

 او افزود: این اماکن در مرکز شهرستان واقع‌شده که هرساله میزبان گردشگران و مسافران از استان و سایر مناطق کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار