نتانیاهو تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی از عمل جراحی نتانیاهو خبر داد.

بنیامین نتانیاهو، رهبر حزب لیکود و نخست وزیر رژیم صهیونیستی به شدت به دلیل جنگ غزه تحت فشار‌های داخلی و بین المللی قرار دارد. این در حالی است که منابع آگاه از وجود مشکلات جسمی وی خبر می‌دهند. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد بنیامین نتانیاهو قرار است امروز تحت عمل جراحی برای درمان فتق خود قرار خواهد گرفت. 

در بیانیه منتشر شده در این باره آمده است: شنبه شب و طی یک چکاپ متعارف که بر روی نتانیاهو انجام گرفت، تیم پزشکی متوجه یک فتق در وی شد. قرار است نخست وزیر ۷۴ ساله اسراییل طی عمل فتق خود که اواخر امروز انجام خواهد شد، تحت بیهوشی کامل قرار بگیرد. 

این بیانیه می‌افزاید: از آنجا که این بیماری جدی نیست، نتانیاهو پیش از انجام عمل جراحی در یک کنفرانس خبری شرکت خواهد کرد. طی عمل جراحی، یاریو لوین، وزیر دادگستری جانشین نخست وزیر خواهد بود. 

نتانیاهو درحالی امروز تحت عمل جراحی فتق قرار خواهد گرفت که ژوئیه گذشته یک دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب برایش کار گذاشته شد. 

بنیامین نتانیاهو اکنون در ششمین دوره نخست وزیر خود در سرزمین‌های اشغالی قرار دارد و از این حیث بالاترین دوره رهبری این رژیم را برعهده داشته است. وی همچنین نخستین نخست وزیر اسراییل است که به طور رسمی به فساد متهم شده و دادگاه مربوط به مفاسد او در جریان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۵:۰۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۳
خدایا نتانیاهو را فلج کن تمام اعضای بدنش را فلج کن..
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۵:۰۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۳
خدایا به عزت و جلالت قسمت میدیم نتانیاهو را این وحشی بی آبرو را لال و فلج و کور و کر کن و مرضی های لاعلاج نصیبش کن..تا عبرتی باشد برای ظالمان..
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۱:۵۰ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
خدایا به ابروی امام علی (ع)دراین شب قدرخوک کثیف کودک کش بمیرد وبه درک واصل شود
آخرین اخبار