ساخت یک پل جدید در بالتیمور ۷ سال زمان و یک میلیارد دلار اعتبار لازم دارد

به گفته برخی کارشناسان ساخت پل جدید درمحل پل فروریخته بالتیمور به ۷ سال زمان و یک میلیارد دلار اعتبار نیاز دارد. 

آسوشیتدپرس با استناد به برآورد‌های تعدادی از کارشناسان گزارش داد که ساخت یک پل جدید در محل پل فروریخته در بالتیمور آمریکا می‌تواند تا هفت سال طول بکشد، در حالی که هزینه‌های پروژه می‌تواند از یک میلیارد دلار فراتر رود.

به گزارش این خبرگزاری، مدت زمان بازسازی و همچنین هزینه‌ها به عوامل بسیاری بستگی دارد، از طراحی گرفته تا اخذ کلیه مجوز‌های لازم از مقامات. 

به گفته بن شفر، استاد علوم مهندسی در دانشگاه جانز هاپکینز، اجرای این پروژه ممکن است از ۵ تا ۷ سال طول بکشد.

شفر گفت: "پس شما به من می‌گویید که آنها قرار است یک پل کامل را در عرض دو سال بسازند؟ امیدوارم این واقعیت داشته باشد، اما فکر می‌کنم از نظر عملی غیرممکن به نظر می‌رسد. "

در عین حال، سامح بادی، استاد دیگری از دانشگاه جورج واشنگتن به پیش بینی‌های خود خوش بین‌تر است و معتقد است که این پروژه ممکن است از ۱۸ ماه تا دو سال طول بکشد. وی همچنین افزود که هزینه‌ها می‌تواند از ۵۰۰ میلیون دلار تا ۱ میلیارد دلار باشد.

صبح روز سه شنبه کشتی باری دالی که با پرچم سنگاپور از بالتیمور به سمت کلمبو سریلانکا حرکت می‌کرد، با پل فرانسیس اسکات کی رود در بالتیمور در ایالت مریلند آمریکا برخورد کرد و پس از آن پل فرو ریخت. همانطور که ABC News با استناد به گزارش آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت‌های ایالات متحده گزارش داد، کشتی کنترل خود را از دست داد و هشدار‌های لازم داده شدند. پلیس محلی و فرماندار مریلند گفتند که هیچ مدرکی مبنی بر حمله تروریستی پیدا نشده است. وزیر حمل و نقل ایالات متحده آمار تلفات این حادثه را شش کشته و یک زخمی اعلام کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار