ارائه آموزش‌های امدادی و فرهنگی هلال احمر قم به مسافرین نوروزی

معاون جمعیت هلال احمر قم از ارائه آموزش‌های امدادی و فرهنگی این معاونت به مسافرین نوروزی از ابتدای اجرای طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر در عوارضی قم - کاشان خبر داد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر آموزش‌های امدادی و فرهنگی این معاونت به مسافرین نوروزی در عوارضی قم - کاشان ارائه شده است گفت: همزمان با اجرای طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر که از ۲۶ اسفندماه سال گذشته اجرا می‌شود، با نصب بنر‌های آموزشی با هدف ارتقاء سطح آگاهی‌های امدادی و رعایت قوانین رانندگی در جاده‌ها و پایگاه‌ها کار خود را آغاز کرد.

معاون جمعیت هلال احمر قم افزود: مربیان این معاونت با استقرار در ایستگاه‌های آموزشی که در عوارضی قم – کاشان برپا شده است به ارائه خدمات می‌پرداند.

جواد تمسکی با اشاره به این که این خدمات در دو بخش آموزش امدادی و فرهنگی به مسافرین نوروزی ارائه می‌شود اظهار کرد: آموزش‌های امدادی از قبیل: آشنایی با CPR, مخاطرات طبیعی، کمک‌های اولیه و داروشناسی مقدماتی مربوطه است.

معاون جمعیت هلال احمر قم گفت: توصیه‌های ایمنی در رانندگی و پیشگیری از حوادث، فراخوان و دعوت به ثبت نام و شرکت در دوره‌های امدادی همراه با توزیع بروشور و پخش کلیپ‌های آموزشی از جمله فعالیت‌های فرهنگی این معاونت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار