تخلفات مجتمع‌های بین راهی را اعلام کنید

مسئول مجتمع‌های خدماتی- رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از نیمه اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین ۱۴۰۳، با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی به مسافران نوروزی ۱۲۴ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی استان البرز انجام شده است.

مریم یوسف‌زاده با اشاره به اینکه بازدید از مراکز خدماتی رفاهی بین راهی البرز از ۱۵ اسفند سال گذشته آغاز شد و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد، گفت: در راستای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و با هدف اجرای هرچه بهتر این طرح، قبل از آغاز سفرهای نوروزی مجتمع‌های خدماتی رفاهی این استان با اقدامات ویژه‌ای به استقبال بهار و مسافران نوروزی رفتند.

او با بیان اینکه برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای در ایام نوروز نظارت ویژه‌ای در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد مجتمع‌ها می‌شود، گفت: در این بازدیدها وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه، راه دسترسی، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به فعالیت ۱۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در البرز، توضیح داد: از زمان آغاز این طرح تا روز هفتم فروردین سال جاری ۱۲۴ بازدید توسط کارشناسان این اداره‌کل از این مراکز انجام شده است.

یوسف‌زاده در پایان با تاکید بر اینکه این بازدیدها تا پایان تعطیلات نوروزی به طور مستمر انجام می‌شود، گفت: در کنار این بازدیدها مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع‌های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه‌های پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ اعلام کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.