جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور در بازدید از پویش چشم به راهیم در شهرستان رودبار گفت: ۵ هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور اضافه خواهد شد.

حمید رضا شهرکی گفت: در یازده روز گذشته با رشد ۲ و یک دهم درصدی خدمات رسانی به مردم، با پوشش کامل همه نیاز‌های بخش حمل ونقل جاده‌ای، برای تمام مقاصد، بلیط‌ها به صورت پیش فروش و روز فروش به مردم فروخته شده است.

وی افزود: تاکنون ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مینی بوس و سواری‌های پلاک عمومی استفاده کرده اند و ۹۵ هزار راننده حرفه‌ای هم در قالب ۲ هزار و ۵۰۰ شرکت مسافربری جابه جایی مسافران را در ایام نوروز برعهده داشته اند.


معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در بازدید از این پویش گفت: پس از پایان دور دوم سفر‌های نوروزی، برنامه ریزی سفر‌های عید فطر را در پیش داریم که دور سوم سفر‌های فروردین ماه و آغاز بهار است. 

حمیدرضا شهرکی با بیان اینکه ناوگان عمومی کشور برای ارتقای کمیت و کیفیت حمل و نقل عمومی به تجهیزات و امکانات نیاز دارند، افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده و تفاهم با تولید کنندگان داخلی، قرار است ۵ هزار دستگاه اتوبوس به حمل و نقل عمومی کشور اضافه شود که ۲ هزار دستگاه در سال ۱۴۰۳ در مسیر‌های اتوبوس رانی استان‌ها فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

برچسب ها: مسافر ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.