استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»

مدیر اجرایی پردیس سینمایی بازار شهر با اشاره به اکران تمامی فیلم‌های نوروزی در این سینما، گفت: از زمان آغاز اکران فیلم‌های نوروزی در شب‌های عید و ماه رمضان شاهد استقبال چشمگیر علاقه‌مندان از فیلم‌ها هستیم و تاکنون فیلم «تمساح خونی» بیشترین مخاطب را داشته است.

مجتبی رضایی،مدیر اجرایی پردیس سینمایی بازار شهر امروز در گفتگو با جمعی از خبرنگاران با تبریک ایام نوروز و سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) از اکران تمامی فیلم‌های نوروزی در پردیس سینمایی بازار شهر خبر داد و اظهار کرد: فیلم‌های «تمساح خونی»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «بی‌بدن»، «آپاراتچی»، «نوروز» و «ایلیا جست‌وجوی قهرمان» در این سینما در حال اکران است.

وی به استقبال چشمگیر علاقه‌مندان از فیلم‌های نوروزی در این سینما اشاره کرد و گفت: از زمان آغاز اکران فیلم‌های نوروزی و بویژه در شب‌های عید شاهد استقبال خوب علاقه‌مندان از فیلم‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: روزانه ۱۸ سانس فیلم نوروزی در پردیس سینمایی بازار شهر به نمایش درمی‌آید که با توجه به استقبال مخاطبان از آثار کمدی در قم، ۹ سانس به فیلم «تمساح خونی» اختصاص دارد.

مدیر اجرایی پردیس سینمایی بازار شهر در خصوص بیشترین مخاطب فیلم نوروزی در این سینما، گفت: فیلم کمدی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی، فیلم اجتماعی «بی‌بدن» به کارگردانی مرتضی علیزاده و فیلم دفاع مقدسی «آسمان غرب» تاکنون بیشترین فروش و مخاطب را در میان فیلم‌های نوروزی در این سینما داشته‌اند.

رضایی همچنین به طرح اکران شبانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال چشمگیر مخاطبان از فیلم‌های نوروزی در این سینما، تاکنون چندین نوبت سانس فوق‌العاده برای فیلم‌های پرمخاطب اختصاص یافته و برای سانس یک بامداد نیز به صورت حضوری بلیت‌فروشی انجام می‌شود.

وی در ادامه به اکران مردمی فیلم سینمایی «پرویزخان» با حضور کارگردان و بازیگران این فیلم در پردیس سینمایی بازار شهر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه علی ثقفی کارگردان این فیلم از فیلمسازان استان قم است و با هماهنگی و همکاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مراسم اکران مردمی «پرویزخان» برگزار شد و مورد استقبال خوب علاقه‌مندان قرار گرفت.

مدیر اجرایی پردیس سینمایی بازار شهر در پایان با قدردانی از همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، از تداوم نمایش فیلم‌های نوروزی در این سینما و میزبانی از علاقه‌مندان خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار