رفع تصرف اراضی ملی در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از رفع تصرف هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در منطقه اطاقور این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حمیدرضا سرخوش پور"با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، اظهارداشت: پلیس در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به دست‌اندازی در اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.


فرمانده انتظامی لنگروددر ادامه به دریافت خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستا‌های شهر اطاقور شهرستان لنگرود و تحقیقات پلیس در این زمینه اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضائی با کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

وی با اعلام اینکه در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، متهم هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و پرچین محصور کرده است، افزود: متهم ۴۷ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی از جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز و رفع تصرف این اراضی با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع خبر داد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش تقریبی زمین‌های مورد نظر را بیش از ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند.
سردار ملکی در پایان با تاکید بر مبارزه جدی مجموعه انتظامی با متخلفان اقتصادی، زمین‌خواران و افرادی که به هر نحوی اقدام به تصرف اراضی ملی می‌کنند از مردم خواست در صورت اطلاع یا برخورد با موارد این چنینی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها: رفع تصرف ، اراضی ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.