اولویت هلال‌احمر در سال جدید، توسعه خدمات و امیدآفرینی بیشتر میان اعضا و کارکنان است

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در بازدید از پایگاه‌ها و پست‌های نوروزی این جمعیت در تهران گفت: هلال‌احمر به پشتوانه و حمایت اعضا و کارکنانش برای خدمت‌رسانی به مردم، تلاش می‌کند.

 یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با همراهی شاهرخ رامین مشاور رئیس جمعیت هلال‌احمر، مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه و جمعی از شورای معاونان جمعیت هلال‌احمر استان تهران از پایگاه‌های امداد ونجات و پست‌های خدمات بشردوستانه نوروزی هلال‌احمر استان تهران در شهرستان‌های پردیس و دماوند بازدید کردند.

در این بازدید ابتدا دبیرکل جمعیت هلال‌احمر و هیئت همراه به شهرستان پردیس و پایگاه امداد ونجات بین شهری عوارضی آزادراه تهران-پردیس و سپس به پست خدمات بشردوستانه نوروزی عوارضی آزادراه تهران-پردیس رفت و از میزان آمادگی و آمار خدمات ارائه شده به هموطنان مطلع شد و در بخش بعدی نیز به بازدید از ساختمان اداری هلال‌احمر شهرستان پردیس رفت.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر پس از پردیس به شهرستان دماوند رفت و از پایگاه‌های امداد و نجات و اقماری چناران، پست خدمات بشردوستانه هلال‌احمر شهرستان دماوند در محور دماوند به فیروزکوه بازدید کرد و در بخش پایانی نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در پایگاه امداد ونجات آبعلی، بر سفره افطار نجاتگران خدوم کادر و داوطلب این پایگاه حاضر شد و روزه خود را در کنار این عزیزان افطار کرد.

یعقوب سلیمانی در این بازدید‌ها ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید و همچنین عرض خداقوت به عوامل کادر و داوطلب حاضر در پست‌ها و پایگاه‌ها بیان کرد: با همدلی به‌وجود آمده بین مدیران و دیگر اعضای جمعیت هلال‌احمر، این مجموعه رشد خیلی خوبی داشته است و این هدف جز با تلاش همگی امکان پذیر نبوده است.

وی در ادامه افزود: هلال‌احمر تکیه گاهی مطمئن و عمیق برای مردم است و در تمامی‌بخش‌ها به ویژه در افزایش سرعت عمل پاسخگویی به حوادث و افزایش کیفیت ناوگان و خدمات در حوادث، خوش درخشیده است و در سال پیش رو نیز ضروری است با توجه به شعار سال که توسط رهبری معزز اعلام شده است، اقداماتی در راستای ایجاد امیدواری و امیدآفرینی بین خانواده بزرگ هلال‌احمر و هموطنان صورت دهیم.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در پایان بازدید از زحمات مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و دیگر مدیران و همکاران هلال‌احمر استان تهران در اجرای موفق برنامه‌ها و پروژه‌های سال گذشته این جمعیت قدردانی کرد.

شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال استان تهران نیز در این بازدید گزارشی از روند فعالیت هلال‌احمر استان تهران در شهرستان پردیس و دماوند و میزان آمادگی و همچنین نیاز‌ها و چالش‌های پیش روی این حوزه‌ها در راه خدمت رسانی به هموطنان ارائه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار