مقاومت اسلامی لبنان به پایگاه صهیونیستی الطیحات حمله کرد

مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز به سربازان صهیونیست در پایگاه الطیحات با موشک و گلوله توپخانه حمله کرد.

حزب الله لبنان امروز دوشنبه اعلام کرد که رزمندگان این جنبش در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها به روستا‌های جنوب لبنان، منازل غیرنظامیان و در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت آنان، تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در تپه الطیحات با موشک و گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

براساس گزارش المیادین، عصر دیروز یکشنبه نیز مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که ساختمانی را که نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک المطله در مقابل شهرک خیام در جنوب لبنان مستقر بودند، با سلاح‌های مناسب مستقیما هدف قرار داد.

مقاومت در بیانیه‌ای اعلام کرد که تجمع سربازان اشغالگر را در مجاورت پادگان برانیت نیز با سلاح‌های موشکی مستقیماً هدف قرار داده است. نیروهای مقاومت اسلامی شنبه گذشته در واکنش به بمباران محلی در شهر بعلبک توسط اشغالگران، پایگاه موشکی و توپخانه‌ای یوآو و پادگان کیلا (مرکز پدافند هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی) را که تیپ گولانی در آن در حال آموزش بود را با شصت موشک کاتیوشا هدف قرار داد.

گیورا زالتز، رئیس شورای عالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی در گفتگو با رادیو صهیونیستی  FM۱۰۳ نسبت به بحران شمال که ممکن است برای سالیان متمادی ادامه داشته باشد  با انتقاد از عملکرد کابینه صهیونیستی، هشدار داد. در همین راستا روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش داد که در اولین تخلیه جمعی از زمان تاسیس رژیم صهیونیستی به بیش از ۶۰ هزار شهرک نشین صهیونیست ساکن در امتداد مرز شمالی با لبنان دستور تخلیه خانه‌های خود داده شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۴۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
به هرآنچه دارن حمله کنید وبا خاک یکسان کنید واز روی زمین محوشان کنید به اذن الله دیگه جای تامل وتاثیر با این کاری که در بیمارستان شفا بامردم غزه وزنان وبچه ها کردن یک لحظه جای تامل وارنگ نیست.
Iran (Islamic Republic of)
مازیار
۲۲:۵۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
سلام که نتونن یک دکل منفجر کند چه فایده بار ها دیدیم تو تلویزیون که موشکهای حزب الله بخشی از یک دکل رانابود نکردن مهمات اونا قلابی است
Austria
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
انصافا خیلی فعال بوده حزب الله در این جنگ اهداف فقط زدن بشقاب دکل هاست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
هر تهاجمی که منجر به بالا رفتن آسانسوری تعداد تلفات جانی صهیونها نشود فقط نمایش است.تا بحال امار هلاکت اشعالگران فقط مربوط به خود مجاهدین فلسطینی است.
Germany
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
دم حزب الله گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
هدف قرار داد. هدف قرار داد. هدف قرار داده است. هدف قرار داد.

این دفعه فقط چهار بار از این اصطلاح استفاده کرده اید. بعضی وقت ها در یک خبر هفت هشت بار آن را به کار می برید. پس بهتر است معنی آن را روشن تر بنویسید. هدف قرار دادن یعنی چه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
اشتباهه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۱:۵۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
بزنید بترکونیدشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
نتیجه؟
روزی ۸ میلیون موشک شلیک میکنن ۲ تاگربه زخمی میشه شیشه یه ماشین اوراقی هم میشکنه
Poland
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
یا خدا
آخرین اخبار