سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱، امسال واریز می‌شود

رئیس هیأت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ واریز می‌شود.

عسگر توکلی گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ به حساب افراد واریز می‌شود. این افراد که حدود ۳۰ درصد سهامداران سهام عدالت را شامل می‌شوند، مربوط به دو شرکت سرمایه‌پذیرند که سود حاصل از افزایش سرمایه آنها به‌موقع به حساب سهامداران واریز نشد.

وی افزود: پیرو مصوبه‌ای که شورای عالی بورس برای توزیع سود سهام عدالت سهام‌داران داشت، مقرر شده بود، سود سهام عدالت در دو مرحله تا پایان آذر ماه و مرحله بعدی تا قبل پایان سال به حساب سهامداران واریز شود.

رئیس هیأت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور اظهار کرد: مطابق انتظار و برنامه‌ریزی انجام‌شده در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ با تلاش دولت برای عمل کردن شرکت‌های سرمایه‌پذیر برای واریز به حساب سهامداران، بخش زیادی از این سود به حساب سهام‌داران واریز شد؛ اما سهامداران یک یا دو شرکتی که باید سود سرمایه خود را به‌موقع به حساب سهامداران واریز می‌کردند، از دریافت سود در این مرحله جا ماندند.

وی توضیح داد: اگر برای واریز سود پایان سال ۱۴۰۲ به حساب سهامداران، منتظر این دو شرکت می‌ماندیم، شاید توزیع سود انجام نمی‌شد.

توکلی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام‌شده، بقیه افرادی که حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد سهامداران زیر پوشش سهام عدالت کشور است و سود سال ۱۴۰۱ را دریافت نکردند، در سال ۱۴۰۳ این سود به حساب آنها واریز خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
سلام لطفا کلمه ی عدالت را از روی این طرح بردارید چون هیچ عدالتی در این طرح وجورد ندارد.چرا باید درصد زیادی از مردم از این طرح بی بهره باشن و هر سال مسئولین قول میدن که جا ماندگان این طرح ثبت نام میشن ولی همچنان خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
سیستان و بلوچستان فراموش نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
پیگیر سود سهام متوفیان باشین و اینکه چرا برای بهزیستی عیدی واریز نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
متاسفانه مشکل حضور اتباع خارجی از عامل همان مشکل افراد داخل کشور است ، عدم شفافیت مالی و اقتصاد . شفافیت مالی اتباع خارجی و ایرانی فقط با شفافیت بانک ها درست می شود . به جای جنگ روانی سر نژاد پرستی و مهاجرین ، بانک ها و وزارت نفت را شفاف کنید ، حقوق و مزایا را شفاف کنید تا شفافیت اتباع خارجی و مهاجرین درست شود ، اگر مدیر و کارمندی شفافیت مالی داشت زیر بار قبول عدم شفافیت اتباع خارجی نمی رود . زیر بار به کار گیری غیرقانونی اتباع خارجی به جای کارگر ایرانی، نمی رود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
هرآنچه که مربوط ایران است ملی است وانچه ملی است متعلق به همه مردم ایران است از جمله سهام شرکت‌های دولتی وزمانی واژه عدالت محقق می‌شود که آنچه حقوق ملی است به صاحبانشان برسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
سود سهام برای وراث واریز نشده این همه گفتند
مدارک ببرید ولی یک ریال سود واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
یعنی کی؟
یعنی در فروردین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
ما راضی نیستیم یا همه یا هیچ کس این سهام عدالتی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
برای وارثین متوفی هم فکری کنید.
نمیدونم ما درخواستمون رو اینجا مینویسیم ولی معلوم نیست کسی میبینه نمیبینه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
پس بقیه که سهام عدالت ندارند چی
کو عدالت
آخرین اخبار