استقرار ۶ نیروی غواص در حاشیه زاینده‌رود

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شش نفر از نیرو‌های غواص آتش‌نشانی با سه خودرو اطراف زاینده‌رود مستقر هستند.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شش نفر از نیرو‌های غواص آتش‌نشانی با سه خودرو اطراف زاینده‌رود مستقر هستند، گفت: روز گذشته ۱۲۰ مورد راهنمایی و جلوگیری از حادثه در کوه صفه در قالب یک گروه ثابت در دو شیفت در نقاط مختلف کوه انجام شد.


سرآتشیار محمدمهدی مقدس‌زاده با اشاره به برپایی ۱۷۷۷ چادر در کمپ باغ فدک افزود: نیرو‌های آتش‌نشان مستقر در این محل ۲۸۷ کپسول گاز پیک‌نیک و پنج وسیله گرمایشی را از چادر مسافران خارج کردند تا آنها شب بدون حادثه‌ای را سپری کنند، یک مرد ۳۰ ساله در اثر مسمومیت با گاز co ناشی از قراردادن پیک‌نیک در چادر کمپ نیز رؤیت شد که بلافاصله از چادر خارج شد.


او گفت: نیرو‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در باغ فدک حضور دارند و با استفاده از دستگاه‌های مدرن حرارت‌سنج، میزان گرمای تک‌تک چادر‌های مسافران را سنجش می‌کردند تا شرایط ایمنی برای مسافران فراهم شود.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: به‌غیر از ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه آتش‌نشانی که هر روز ۱۶۸ آتش‌نشان در آن آماده‌باش هستند، ۸۳ نفر در دو شیفت کاری به‌همراه یک‌دستگاه خودروی اطفائیه سبک و دو دستگاه موتورسیکلت مجهز به خاموش‌کننده در مجموعه باغ فدک فعال هستند.

او  گفت: شب گذشته با توجه به افزایش ورود مسافران به شهر اصفهان، در سالن‌های ورزشی همچون سالن ورزشی امام خمینی (ره) ۹۳ چادر، ورزشگاه ولایت ۱۲۰ چادر، ورزشگاه امیریه ۶۴ چادر و در امام زاده هفتشویه تعداد ۲۴ چادر مسافرتی برپا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.