کاهش ۶۰ درصدی موارد فوتی در جاده های کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : نسبت به پارسال شاهد کاهش ۶۰ درصدی موارد فوتی و کاهش ۸ درصدی شمار مجروحان حوادث جاده‌ای طی هشت روز اخیر بوده‌ایم.

عبدالحسین زارع رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : با آغاز طرح نوروزی از روز ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، آمار فوتی و مجروحان حوادث خودرویی در سطح جاده‌های استان کرمانشاه نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه در رابطه با میزان کاهش آمار فوتی و مجروحان تصادفات جاده‌ای، عنوان کرد: نسبت به سال گذشته شاهد کاهش ۶۰ درصدی موارد فوتی و کاهش ۸ درصدی شمار مجروحان حوادث جاده‌ای طی هشت روز اخیر بوده‌ایم.

زارع با توجه به شلوغی جاده‌ها در این تعطیلات نوروزی، تأکید کرد: به رانندگان عزیز توصیه می‌کنیم که حین رانندگی عجله و شتاب نداشته باشند و سفر‌های خود را به ساعات پایانی روز و شب موکول نکرده تا موجب خستگی و خواب‌آلودگی نشوند و خدای نکرده مشکلی برای خود و دیگران به وجود نیاورند.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه افزود: با آغاز طرح نوروزی و رصد تردد‌های بین جاده‌ای، بیش‌ترین آمار تردد جاده‌ای مربوط به محور اصلی کنگاور تا اسلام‌آبادغرب بوده و کم‌ترین آمار تردد مربوط به محور فرعی کامیاران است.

زارع خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه‌روزی در اختیار عموم مردم قرار دارد که از این طریق مسافران می‌توانند از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند .

برچسب ها: پلیس آگاهی ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار