۸۳۰ داروخانه در مشهد در ایام نوروز ۱۴۰۳ فعال است

بازرس حوزه دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۳ تعداد ۸۳۰ داروخانه روزانه، نیمه وقت و شبانه‌روزی مشهد فعال است که ۴۸ مورد آن در محدوده حرم مطهر رضوی قرار دارد.

یوسف مهرافشان در جریان بازدید از داروخانه‌های اطراف حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: در سطح شهر مشهد ۸۳۰ و در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد یک هزار و ۱۱۱ داروخانه روزانه، نیمه وقت و شبانه‌روزی فعال است که از این تعداد ۴۸ داروخانه روزانه و شبانه‌روزی آن در محدوده حرم مطهر رضوی واقع شده است.

وی اضافه کرد: همچنین از مجموع ۸۳۰ داروخانه فعال در سطح شهر مشهد که ۷۸۴ مورد آن خصوصی و ۴۶ مورد دیگر غیرخصوصی هستند، به ترتیب ۶۳۵، ۴۶ و ۱۰۳ مورد آن روزانه، نیمه وقت و شبانه‌روزی هستند.

بازرس حوزه دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین در خصوص داروخانه‌های فعال در اطراف حرم مطهر رضوی، گفت: در این محدوده ۴۸ داروخانه فعال است که از این تعداد ۳۶ مورد آن روزانه و ۱۲ مورد دیگر شبانه‌روزی هستند.

دکتر مهرافشان با بیان اینکه در ایام نوروز ۱۴۰۳ به ۱۲ داروخانه روزانه اطراف حرم مطهر رضوی مجوز فعالیت از ساعت ۸ تا ۲۴ داده شده است، خاطرنشان کرد: این مجوز که در روز‌های تعطیل هم معتبر بوده و صرفاً برای روز‌های کاری نیست و زمان آن از ۲۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.