کاهش ۷ درصدی تردد در راه‌های استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از کاهش هفت درصدی تردد در راه‌های استان اردبیل خبر داد.

امید نسیمی از کاهش هفت درصدی تردد در راه‌های استان اردبیل خبر داد و گفت: از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲تا اول فروردین ۲۷۰هزار و ۴۴۶تردد ورودی و خروجی در راه‌های استان اردبیل ثبت شده است. 

او اظهار کرد: از آغاز سفر‌های نوروزی ۱۱۹هزار و ۲۹۵ تردد ورودی و ۱۵۱هزار و ۲۵۱ تردد خروجی در راه‌های استان ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل افزود: سال گذشته و در همین مدت ۳۱۲ هزار و ۲۵۳ تردد در راه‌های استان ثبت شده بود و مقایسه آمار امسال با سال گذشته حاکی از کاهش ۷/۱ درصدی تردد در سال جاری است.

نسیمی افزود: در محور اردبیل- سرچم مجموع تردد ورودی و خروجی ثبت شده ۶۳هزار و ۸۲۱ تردد بوده است و این در حالی است که در سال گذشته این رقم ۶۸ هزار و ۷۱۹ تردد بوده است.

او اضافه کرد: در جاده اردبیل- آستارا هم مجموع تردد ثبت شده از ابتدای سال جاری ۹۱ هزار و ۶۴۱ تردد بوده است و این در حالی است که این رقم در سال گذشته ۱۰۹هزار و ۱۷۰ تردد بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل یادآور شد: در مسیر مشگین شهر- اهر هم از ابتدای سفر‌های نوروزی ۲۷ هزار و ۳۷۹ تردد ثبت شده است که مقایسه آن با آمار ۳۰ هزار و ۱۱۷ مورد تردد ثبت شده سال گذشته حاکی از کاهش ۱۳/۴ درصدی تردد در سال جاری است.

نسیمی ادامه داد: در مسیر خلخال به اسالم هم از ابتدای سفر‌های نوروزی ۱۳ هزار و ۷۶۶ تردد ورودی و خروجی ثبت شده است و این در حالی است که این رقم در سال گذشته ۱۶ هزار و ۹۰۴ تردد بوده است.

او به شهروندان و رانندگان عبوری از راه‌های استان توصیه کرد ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حتما با رعایت احتیاط رانندگی کنند و قبل از آغاز سفر ضمن تماس با ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.