تاکید آیت الله سبحانی بر نظارت مستمر بر عملکرد ادارات دولتی

آیت الله سبحانی در دیدار با دو تن از نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم بر ضرورت نظارت نمایندگان مجلس بر عملکرد ادارات و دستگاه‌های دولتی تاکید کرد.

آیت الله جعفر سبحانی در دیدار نوروزی با  حجت الاسلام سید محمود نبویان و قاسم روانبخش از نمایندگان منتخب مردم تهران و قم برای دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت در مجلس وظیفه بسیار سنگینی است که بر عهده شماست، گفت: شما نماینده تعداد زیادی از افراد در مجلس حاضر هستید و این امر مسئولیت دو چندانی بر دوش شماست؛ حال اگر نماینده فرد بودید کار شما آسان بود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به تلاش مضاعف نمایندگان مردم در مجلس برای برطرف کردن ریشه ای مشکلات افزود: عملکرد اداره و دستگاه‌های دولتی را زیر نظر داشته باشید و به آنها تذکر دهید چرا که میزان نارضایتی از آنها متاسفانه کم نیست.

تاکید آیت الله سبحانی بر نظارت مستمر بر عملکرد ادارات دولتی

وی با بیان اینکه نظارت مستمر و مداوم می تواند رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد، ادامه داد: دستگاه‌ها و اداره های دولتی سعی کنند تا بیش از پیش مشکلات افراد را رفع کنند.

آیت الله سبحانی افزود: به افراد قبلی هم این صحبت ها گفته شد اما برخی یادشان ماند و برخی هم فراموش کردند و امیدواریم اگر مسئله ای را به شما اطلاع دادیم پیگیری و رفع کنید و فقط شنونده نباشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.