تحقق شعار سال با مشارکت و حضور واحد‌های تولیدی در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان پذیر است.

هاشم علایی ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان پذیر است که در سال جدید تلاش خواهد شد با مشارکت واحد‌های صنعتی، زمینه‌های رونق هرچه بیشتر تولید و اشتغال در استان فراهم شود. 

او افزود: حرکت در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و جلب رضایت و رفع موانع واحد‌های صنعتی، از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال جدید است که تلاش خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های موجود، برای تحقق این هدف مهم استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه در سطح استان ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای افزایش تولید و اشتغال وجود دارد، خاطرنشان کرد: وجود بیش از ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی و دارا بودن مرز‌های مشترک، فرصت بسیار مناسبی را برای توسعه استان اردبیل فراهم کرده است. 

علایی تصریح کرد: در چند سال گذشته، قدم‌های بسیار مناسبی برای جهش تولید در صنعت استان برداشته شد که این اقدامات در سال جدید نیز با قدرت هرچه تمام‌تر در شهرک‌های صنعتی ادامه خواهد داشت.

او در ادامه افزود: در سال گذشته با تشکیل کارگروه رفع موانع، بیش از ۱۳۰ بازدید از شهرک‌های صنعتی استان انجام شد تا مشکلات واحد‌های تولیدی به صورت میدانی مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: مطمئناً با عمل به شعار سال، این شرکت با برنامه ریزی‌های خود در ابتدای سال و با همراهی واحد‌های صنعتی، مدل‌های حمایتی مختلف را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار خواهد داد تا موجبات افزایش رضایتمندی صنعتگران و کارآفرینان و رشد و توسعه همه جانبه استان، مهیا شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.