مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری یزد خبر داد؛

۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری‌های استان یزد

محمدعلی صمیمی گفت: بودجه شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.

محمدعلی صمیمی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌ها استانداری یزد با اشاره به وضعیت بودجه شهرداری‌های استان گفت: بودجه شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود که ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن از محل مالیات بر ارزش افزوده استان پرداخت شده است.

او افزود: ۱۶۴ میلیارد تومان نیز از طریق وزارت کشور به شهرداری‌ها کمک و پرداخت شده است.

صمیمی یکی دیگر از اعتبارات شهرداری ها را ساماندهی مناطق حاشیه نشین دانست و گفت: مبلغ ۱۰۲ میلیارد تومان بابت ساماندهی مناطق حاشیه نشین و سکونتگاه‌های غیررسمی به شهرداری‌ها پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌ها با اشاره به لزوم بهسازی ناوگان ماشین آلات شهرداری‌ها افزود: ۶۳ ون، ۸۰ تاکسی و ۱۶ اتوبوس جهت بهبود خدمات جابجایی مسافرین درون شهری در سال ۱۴۰۲ در اختیار شهرداری‌های استان قرار گرفته است.

او تخصیص قیر به منظور بهسازی معابر شهری را از دیگر خدمات دولت به شهرداری‌ها دانست و افزود:۲ هزار ۳۵۰ تن قیر جهت اجرای پروژه اسفالت در محلات هدف بازآفرینی شهری در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفته است.

صمیمی اظهار داشت: تعداد ۱۵ دستگاه ماشین الات حمل زباله و آتش نشانی در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌ها از جذب ۶۱ نفر نیروی متخصص برای شهرداری‌های استان بصورت قرارداد کار معین و شرکتی عمدتا برای مشاغل آتش نشانی و پست‌های تخصصی خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.