۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب کشف شد

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: پارسال ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان توسط پلیس این شهرستان کشف شده است.

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور فرمانده انتظامی میاندوآب به عملکرد پلیس در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: پارسال در مجموع به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کشف شده است.

وی اضافه کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران پلیس مبارزه با موادمخدر در این شهرستان پارسال ۴۰۰ کیلوگرم موادمخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب ادامه داد: همچنین در راستای مبارزه با موادمخدر در این شهرستان، ۳۵۰ نفر توزیع‌کننده موادمخدر دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شده‌اند.

سرهنگ رستم‌پور به عملکرد پلیس در حوزه فضای مجازی و پلیس فتا نیز اشاره کرد و افزود: در بحث برخورد با جرائم سایبری، همکاران پلیس فتا در میاندوآب ۲۸۵ نفر متخلف را شناسایی و به مراجع قضایی معرفی نموده‌اند.

رستم‌پور اظهار کرد: در زمینه مبارزه با قاچاق در شهرستان میاندوآب؛ ۲۱۷ دستگاه خودرو توقیف و ۲۸۵ نفر متهم نیز دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

وی در ادامه به آمار تصادفات درون و برون‌شهری اشاره کرد و افزود: در سالی که گذشت بر اثر تصادف در داخل شهر ۸ نفر فوتی و ۵۷۳ نفر مجروح داشتیم که مقایسه آمار تصادفات درون‌شهری حاکی از کاهش ۲۰ درصدی است.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در محور‌های مواصلاتی شهرستان نیز در سالی که پشت سر گذاشتیم؛ ۲۹ نفر فوتی و ۳۴۸ نفر مجروح داشتیم که متأسفانه با افزایش ۵۰ درصدی مواجه هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.