قیمت جدید بلیت های هواپیما مشخص شد

همزمان با افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده نرخ های جدید بلیت هواپیما هم بارگذاری شد و قیمت بلیت تهران_ تبریز به یک میلیون و ۱۴۹ هزار تومان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در حالی که از ۲۸ اسفند ماه افزایش مالیات بر ارزش افزوده  از ۹ درصد به ۱۰ درصد  رسیده است، در همین راستا نرخ بلیت هواپیما از همزمان با این یک درصد تغییر پیدا کرد به طوری که نرخ بلیت هواپیما  در مسیر تهران _کیش؛ ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تهران _ مشهد ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و کیش_ تبریز بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزارتومان رسیده است.

در همین رابطه جعفر يازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دلیل افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده در بودجه ۱۴۰۳ از ۹ درصد به ۱۰ درصد، جدول جدید نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی به‌روزرسانی شده و این نرخنامه جدید در تارنمای سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی سازمان هواپیمایی کشوری بارگذاری شده است.

وی  تاکید کرد: این نرخ‌نامه برای تمامی شرکت‌های هواپیمایی و کانالهای نمایش، توزیع و فروش بلیت لازم الاجرا بوده و در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به تعزیرات و دستگاه قضائی معرفی خواهند شد.

قیمت جدید بلیت های هواپیما مشخص شد

قیمت جدید بلیت های هواپیما مشخص شد

قیمت جدید بلیت های هواپیما مشخص شدقیمت جدید بلیت های هواپیما مشخص شد

 

برچسب ها: هواپیما ، نرخ بلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
افزایش قیمت ها در همه سطوح مبارک مردم عزیز باشد
Iran (Islamic Republic of)
تویوتایی که پراید شد!
۰۱:۵۸ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
هواپیماهای فرسوده که آدم جرات ندارد سوار آنها شود.
پزشک هستم و سال‌های ۸۴ و ۸۵ به اهواز،میرفتم. نرخ بلیط اصفهان اهواز آن زمان مسیر رفت ۱۹۵۰۰ تومان و بلیط برگشت همین مقدار بود . حالا شده نزدیک یک میلیون تومان یعنی نسبت به آن سالها ۵۰ برابر شده !!!
ویزیت بنده آن زمان ده هزار تومان بود .اگر بر اساس نرخی که دولت برای بلیط اعلام کرده ویزیت پزشک الان می‌شود پنجاه برابر آن زمان یعنی پانصد هزار تومان !!! که دولت ۱۳۵ هزار تومان اعلام کرده! البته اگر بر اساس نرخ رطب حساب کنیم یک ویزیت الان می‌شود ۸۰۰ هزار تومان !!! و اگر بر اساس نرخ گوشت قرمز،حساب کنیم هم همان حدود ۸۰۰ هزار تومان ! و اگر بر اساس مرغ حساب کنیم ارزان‌تر می‌شود! یعنی ۶۰۰ هزار تومان ! و اگر بر اساس خودرو حساب کنیم هم حدود همان ۸۰۰ هزار خواهد شد !
این می‌شود سیاست یک بام و دو هوا ! یا همان سیاست شتر مرغی ! که موقع بار بردن طرف می‌شود مرغ و موقع تخم گذاشتن ، می‌شود شتر !!!!
البته این مختص پزشکان نیست و کارمند و کارگر هم مشمول سیاست های شترمرغی و یک بام و دو هوای دولت‌ها بوده اند ! جایی که دولت آنچه که مربوط به خود است بر اساس دلار قیمت گذاری می‌کند و آنچه حق الزحمه و حقوق ملت است بر حسب ریال !
ریالی که ارزشش با پهن یکسان شده به لطف تدبیر آقایان!
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۲۰:۰۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
آخر نتوانستید پس از گذشت نیم قرن هواپیما ساز شوید این خجالت اوره واقعا
تمام کشورهای منطقه و اطراف ما هاب پروازهای جهانی شدند
چون سیاست شما و به اصطلاح نخبگان!!!
صنعت حمل و نقل و جابجایی هوایتان اشتباه بوده و فقط به فکر همان چند درصد بودید حالا سوبسید از کیسه همه مردم ایران هم صرف همان چند درصد میشود
هنوز در کشور ما پرواز لوکس است و این اصلا افتخاری ندارد
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۰:۰۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
تعداد هواپیماها و فرودگاهای فعالتان کم است چرا قبول ندارید اکثر مردم پروازی نیستند و نمی‌توانند پرواز کنند
این پیشرفت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
برای یکبار برای همیشه قیمت بلیط هواپیما را از پرداخت هر نوع یارانه ای خارج کنید و بر اساس عرضه و تقاضای بازار بگذارید ، چون استفاده کننده گان از هواپیما از قشری هستند که توانایی پرداخت را دارند ، و اصلا سزاوار نیست برای ۴_۵ درصد جامعه یارانه ۹۵ درصد را اختصاص دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
عرض تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
خب
لااقل شیرینی این ایام و ماه خدا را در کام مردم تلخ نمی کردید و تا پایان ماه مبارک بابت گران کردن بلیطها صبر می کردید.
Iran (Islamic Republic of)
کهنه سرباز ایران
۰۲:۳۵ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
ای مواظب شیرین کامی رانت خواران من جانباز ۵۰% تیر و ترکش شیمیایی وموج انفجارم فقط زمان جنگ بوئینگ و ایرباس و 30,130افقی سوارم کردند دهه 70و 80 و 90 یه دونه ،حتی یه دونه بلیط نیم بها بمن ندادند سال73،-4بار رفتم کیش،گفتند منطقه آزاده تعلق نمی‌گیرد ،بلیط فقط چارتر!! مهرآباد بعد ساعتها تأخیر ، اجباری توپولوف سوار میشدم دیگی که برا ملت نجوشه ،سر سگ و کفتار توش بجوشه
آخرین اخبار