معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

۶۶ درصد به ظرفیت اقامتی استان بوشهر افزوده شد

معاون اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به افزایش ظرفیت اقامتی این استان گفت: ۶۶ درصد به ظرفیت اقامتی استان بوشهر افزوده شد.

علی باستین در آیین افتتاح هتل دریادلان در مرکز استان، با بیان اینکه بوشهر ظرفیت‌های گردشگری ارزشمندی دارد، اظهار داشت: بوشهر از نقاط مهم مقاصد گردشگری به ویژه در ایام نوروز است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر به ظرفیت‌های گردشگری این استان پرداخت و تصریح کرد: بوشهر دارای ظرفیت‌های مهم گردشگری طبیعی، تاریخی، ساحلی و دریایی است که این ظرفیت‌ها به عنوان مزیت‌های مهم، استان را به قطب گردشگری تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه دولت آیت‌الله رئیسی توجه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌های گردشگری و اقامتی دارد گفت: در ۲ سال گذشته با تلاش مجموعه دست‌اندرکاران ۶۶ درصد به ظرفیت اقامتی استان بوشهر افزوده شده است.

باستین با بیان اینکه در توسعه زیرساخت‌های گردشگری تا رسیدن به وضعیت مطلوب و مورد انتظار فاصله زیادی است، اضافه کرد: امسال توجه ویژه‌ای به پرداخت تسهیلات لازم در عرصه گردشگری شد و سال آینده در پرداخت این تسهیلات اولویت به حوزه گردشگری و طرح‌های اقامتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح مجتمع گردشگری دریادلان بوشهر گفت: این طرح که با سرمایه‌گذاری ۲۱ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی اجرا شده، از مکان‌های غیرقابل استفاده پایگاه دریایی بوشهر و ۲۰ سال راکد بود و با همکاری فرمانده پایگاه دریایی بوشهر و مشارکت بخش خصوصی در راستای مولدسازی اموال دولتی به مجتمع گردشگری تبدیل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.