رئیس کمیته نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر استان مطرح کرد؛

تشکیل بیش از سه میلیارد تومان پرونده در بازرسی از واحدهای صنفی

رئیس کمیته نظارت و خدمات رفاهی ستاد خدمات اجرایی سفر خراسان جنوبی گفت: بیش از سه میلیارد تومان پرونده در بازرسی از واحدهای صنفی تشکیل و برای تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

سرگلزایی رئیس کمیته نظارت و خدمات رفاهی ستاد خدمات اجرایی سفر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای اسفند طرح نظارتی در قالب ۱۹ تیم شروع و در مرکز استان از ۹ تیم دو تیم تخصصی در زمینه نظارت‌های نوروزی فعال است.

به گفته وی برنامه‌ریزی برای کشیک واحد‌های صنفی در نوروز انجام شده که یکی از آنها مربوط به اتحادیه جرثقیل است و در بحث سوخت اقدامات خوبی انجام شده و لیست آنها در اختیار ستاد اجرایی خدمات سفر استان است.

سرگلزایی با اشاره به اینکه ۳۰۰ تن آرد برای نوروز در نظر گرفته شده، اظهار کرد: ۲۷۰ تن تخصیص یافته و ۳۰ تن آن هم در اختیار سیاه چادر‌ها قرار گرفته است.

به گفته رئیس کمیته نظارت و خدمات رفاهی ستاد خدمات اجرایی سفر خراسان جنوبی قیمت میوه نسبت به استان‌های دیگر پایین است که با توجه به درجه یک نبودن آن است.

وی تصریح کرد: در ۳۰ نقطه مرکز استان میوه تنظیم بازار توزیع می‌شود و هزار ۵۴۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام و بیش از سه میلیارد پرونده‌ها در این خصوص تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.