اقتصاد و دارایی دستگاهی متشکل از ارکان همگون و هماهنگ است

استاندار لرستان گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی با توجه به ویژگی حساس و تعیین کننده متشکل از ارکان همگون و هماهنگ است.

فرهاد زیویار در دیدار ساعات پایانی سال با پرسنل اداره کل اقتصاد و دارایی لرستان، عنوان کرد: حضور پرسنل پرتلاش در آخرین لحظات سال برای حل و فصل مسائل حوزه های مالی و اقتصادی این دستگاه و سایر دستگاه های اجرایی نشاندهنده ی وحدت رویه در بین تمامی ارکان این اداره کل است.

وی اظهار کرد: تشکیلات این دستگاه حاکمیتی بوده که عملکرد آن به صورت ارتباط تنگاتنگ با ذیحسابان سایر دستگاه ها نیز نمایان است.

استاندار ضمن قدردانی از زحمات مجموعه اقتصاد و دارایی استان، تصریح کرد: تلاش های این مجموعه علاوه بر این که در برنامه های تخصصی مربوطه بلکه در همفکری ها و مشورت های حوزه ی اقتصادی به سایر دستگاه ها خود را نشان می دهد.

زیویار به همفکری های مدیرکل اقتصاد و دارایی در مسائل کلان اقتصادی استان به سطح اول نظام حاکمیتی استان در استانداری اشاره کرد و گفت: مشاوره های به جا و تخصصی مدیر کل اقتصاد و دارایی استان به ما به ویژه در موضوع مولدسازی نقش بسیار موثری در تصمیمات بهتر سطح کلان حاکمیتی در استان دارد.

وی ادامه داد: مدیرکل فعال این دستگاه نمونه ای عینی از شخصیت تک تک پرسنل آن دارد.

استاندار عنوان کرد: سال گذشته در برخی از بخش های اقتصادی خوب عمل شد و در برخی بخش ها هنوز کاستی هایی وجود دارد که امیدواریم در سال جدید جبران شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.